Som Idealista - O Láske

by - 2.12.17

Som Idealista - O láske

Žáner: romantický
Rok vydania: 2017
Originálny názov: Som Idealista - O láske
Séria: -
Časť: -
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: I Can Academy


Recenzia:

Určite ste počuli o knížočke Som Idealista - Kniha Citátov, ktorú vydalo vydavateľstvo I Can Academy. Malá kniha vhodná do ruky, kabelky, vrecka, tašky. Jednoducho, kniha do koča aj do voza 😀. 

I Can Academy neváhalo a po úspechu prvej knihy vydali hneď aj druhú časť s názvom Som Idealista - O Láske.

Keď mi kniha prišla, hneď som sa do nej pustila. 

Krátke citáty, ktoré zdobia stránky celej knihy, prečíta aj človek, ktorý horko-ťažko niečo sám otvorí. 
V dnešnom svete, ľudia možno neprežívajú toľko lásky ako kedysi, koľko by si zaslúžili.
Určite si skôr niekto prečíta poéziu ako prózu, čiže básničky skôr ako zdĺhavé príbehy (čo nie je môj prípad teda :D ).

Farebné stránky, pokryté písmenkami, pri ktorých sa nachádza meno autora, od ktorého bol citát zobraný a spísaný.

Niekde je aj autor neznámy, ale to neznamená, že tie citáty sú o kvalitu horšie. Práve naopak, každý jeden citát v sebe nesie hĺbku, zmysel, pravdu, krásu a určite pohladí vašu krehkú dušu. Hovorí o tom, že aj obyčajný človek, ktorý nechce byť známy, či slávny napíše niečo krásne zo života, nie je to len nejaká fikcia.


Viete, niekedy v tomto dnešnom svete si ľudia nevedia nájsť ani len chvíľočku na prečítanie si, oddych, čo len pokoj. Preto táto knižočka by mala patriť do vašej knižnice, alebo aj keď nemáte knižnicu, tak niekde na poličku.

Som vďačná kníhkupectvu Panta Rhei za recenzný výtlačok, tohto úchvatného diela a môžem si tak každý deň spríjemňovať čítaním citátikov, ktoré zbožňujem. :3

Som Idealista si môžete zakúpiť za skvelú cenu TU na Panta Rhei. Skvelý nápad na darček pre vašich blízkych. :)

Hodnotenie: 


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *