A HVĚZDY MI DALY TEBE

by - 7.5.18

A hvězdy mi daly tebe
Karen McQuestion 
 




Pôvodný názov: From a Distant Star
Žáner: Young Adult/Sci-fi
Rok vydania: 2018
Čítané v: čeština
Vydavateľstvo: Fragment (Albatrosmedia)

Kate ako jediná verí v Lucasovo uzdravenie. Aby sa tak aj naozaj stalo, podniká návštevu čudáčky, ktorá jej dokáže pomôcť.
 
Na druhý deň sa Lucas nečakane preberie a vyzerá to tak, že mu nič nie je. Ako keby bol vždy zdravý.  Testy sa nemôžu mýliť.
 
Spočiatku tomu nikto neverí, myslia si, že to je len akési obdobie pred smrťou. Jedine Emma je presvedčená, že Lucas žije.
 
No v ten deň, keď sa Lucas prebral, sa udiali dve veci:
  1. Emma použila zakázané veci,
  2. Niečo nenormálne zarachotilo v blízkosti domu Walkerovcov. 
 
Zrazu sa u nich doma objavia agenti vyšetrujúci záhadné spadnutie lietadla, o ktorom nemá nikto potuchy.   
 
Lucas však, nie je taký ako predtým. Správa sa ako dieťa, učí sa všetko od samého začiatku. Jeho vlastný pes ho nespoznáva a cíti k nemu odpor.
 
Rodičia to považujú za normálne, ale Emma vie, že sa niečo deje. Kde je jej milovaný Lucas, ktorý jej nevie prísť ani len na meno? Jej osudová láska. Rozhodne sa prísť tejto záhade na koreň. S pomocou Lucasovho brata Erica, uskutočňujú misiu, ktorá musí Lucasovi pomôcť. 
 
Vedia, že sa nemôžu na nikoho spoľahnúť, nikomu nič neprezradiť a pomôcť Lucasovi. Sú v tom sami.
 
Táto kniha sama o sebe nebola zlá. Povedala by som, že niesla v sebe dôležitú informáciu pre naše ľudstvo. Možno to, akí sme zlí, ako odcudzujeme ľudí na základe zovňajška a máme veľa predsudkov. 
 
Páčilo sa mi porovnávanie dvoch odlišných postáv, ich svety.
 
Dej bol zo začiatku veľmi  pomalý, ale potom to už šlo. Niektoré kapitoly ma dostali a nevedela som sa odtrhnúť, pri iných som zasa chcela knihu odložiť späť do mojej knižnici. 
 
No myslím si, že to stálo za prečítanie. Nebolo to veľmi romantické, skôr prevládala dôvera a priateľstvo.
 
Ale nieslo to v sebe myšlienku, hĺbku.
 
 

A hvězdy mi daly tebe vám odporúčam ak máte radi malinkú akciu spojenú s sci-fi a kúskom romantiky. 

Ak ste čítali, alebo videli knihu/film The Host/Hostiteľ a páčilo sa vám to, tak toto budete milovať. 

Za knížočku ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia. 

Pohodlne si ju môžete zakúpiť TU

 
         
 Ako som spomínala bolo to nenáročné čítanie, s menšou akciou. Preto som sa rozhodla dať knihe 3,5 hviezdičky :)
 










You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *