Môj príbeh

by - 17.10.19

Môj príbeh

Michelle Obamová


žáner: autobiografia
vydavateľstvo: Tatran
vydané v: 2019
čítané v: slovenčina



Michelle Obama je manželka bývalého prezidenta Spojených štátov amerických a Môj príbeh je kniha, ktorú sama napísala a získala si množstvo čitateľov.



Michelle opisuje jej príbeh. Príbeh jej života. Od takmer samého začiatku až po dnešok. Život, ktorý jej väčšina ľudí závidí, no nevedia, čo všetko za tým je. Čo všetko Michelle musela obetovať, čím všetkým si prešla.

Dala sa na cestu, ktorá nebola ľahká ale predsa ju zvládla a dnes tu stojí pred nami ako bývala prezidentova žena. Žena, ktorá to nemala ľahké. Častokrát bola vystavená nebezpečenstvu, osočovaniu, chýbal jej kúsok súkromia a celkovo život obyčajnej ženy, ktorý žila, dokým sa nevydala za Baracka.



V knihe opisuje jej detstvo, štúdium, prácu, prezidentovanie až dnešné kľudnejšie časy.

Michelle nám ukazuje silu ženy a ženskú jedinečnosť. Poukazuje na diskrimináciu, následnú adoráciu a ťažký život, ktorý však pokračuje ďalej, pretože to je jej poslaním.

Sama sa nehanbí otvorene písať o veciach, ktoré zažila, a za ktoré sa aj hanbí, no mladosť je nevyspytateľná. Skúškové obdobie.



Skvelá kniha, ktorú by si rozhodne mal prečítať každý jeden človek, z dôvodu pochopenia politiky, a čo vlastne znamená žiť politický život. Že to nie je vôbec také ľahké ako si my myslíme. Nevieme, čo všetko je za tým a aké utrpenie to spôsobuje niektorým členom rodiny.

Že sa celosvetovo známy človek nemôže slobodne pohybovať medzi ľuďmi.

Táto kniha mi umožnila nahliadnuť do sveta osôb, ktoré som obdivovala a chcela vedieť o nich viac. Práve vďaka Michelle môžeme vidieť koľko úsilia stojí za životom jednej skvelej osoby.

Vyviedla ma z bežného mladíckeho omylu, aké krásne je byť slávnym a mať kopu peňazí. Ale na čo všetko je to dobré, keď nemáme ani len čas na spoločný obed s rodinou?

Michelle je jedna skvelá osoba, ktorá pomáha hlavne mladým dievčatám a hovorí im, učí ich aby uprednostnili knihy pred chlapcami. Aby žili svoj život, nehanbili sa za to, kým sú a išli si za svojím snom.




Môj príbeh odporúčam všetkým čitateľom. Autobiografická kniha, ktorá naozaj stojí za to obohatená o množstvo obrázkov. Silné, motivujúce a skutočné.

Ak ste ešte nič takéto nečítali, nevadí. Aj pre mňa bola toto moja prvá autobiografia, ktorá stála za to prečítanie.

Určite nič nepokazíte, keď knihu kúpite aj ako darček.



 Ďakujem skvelému vydavateľstvu Tatran, že takúto skvelú knihu sa rozhodlo vydať a aj my sme si ju mohli v našom krásnom jazyku prečítať.

Knihu si môžete za super cenu jednoducho objednať:





Knihu hodnotím plným počtom, pretože sa inak nedá. :3

 - prajem krásny deň,
Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *