SlavCon

by - 30.1.20

Stala som sa Ambasádorkou 




 
Tento rok 2020 som sa stala Ambasádorkou Festivalu SlavCon. Musím sa priznať, že som ostala príjemne prekvapená. Ešte nikdy som na SlavCone nebola, ale počula som o ňom už dosť, takže by bolo na čase sa tam už aj dostaviť. Čo je však oveľa lepšie, je byť súčasťou niečoho veľkého ako je tento Festival. Preto som rada, že práve ja vám môžem priniesť najnovšie informácie medzi prvými a tak neostanete určite pozadu. ;)

Ale poďme k vysvetleniu niektorých značne dôležitých pojmov.

Slavcon


SlavCon je 14. ročník medzinárodného festivalu, ktorý trvá 3 dni, tento rok je to 17.04. - 19.04.2020. Festival fantastiky a popkultúry, ktorý sa venuje fantasy, sci-fi, hororu, histórii a mytológii. Bez povšimnutia neostanú ani fanúšikovia literatúry, filmu, seriálov, hier, larpu, či umenia. Takže na chuť si príde každý.

Festival prináša aj rôzne workshopy, prednášky a pestrý sprievodný program. Predstavuje známe osobnosti, organizuje súťaže.

Podporuje koncepty Zero Waste či Smart Cities a predstavuje novinku - Future Earth

OZ SlavCon je tím mladých energetických ľudí so záľubou v fantasy, históriu, mytológiu, hry. Ich snahou je združovať ľudí s podobnými záujmami, priniesť zábavu, naučiť sa niečo nové a spoznať ľudí s rovnakou krvnou skupinou. 

Viac informácii sa dozviete na týchto linkoch:




Dôležité informácie


Tento rok sa bude festival konať v priestoroch Fakulty informatiky a informačných technológii STU na Ilkovičovej 2 v dňoch 17. až 19. apríla 2020.

FIIT STU
Ilkovičova 2, Bratislava

17.04. - .19.04.2020







Lístky je možné zakúpiť si online (teraz sú aj lacnejšia a výhodnejšie), alebo aj priamo na mieste.









Info pre nás, knihomoľov

V sekcii literárna línia sa môžeme stretnúť s takými osobnosťami ako sú spisovateľky, Ivica Ďuricová (známa svojou knihou Cudzinec z papiera), Miška Zamari (Šéf môjho šéfa, Rozhodnutie, Osud nevyjednáva), Baja Dolce (Placebo on).

Ďalej bude krst knihy Láskohledači od českej autorky Tereza Barvíkova, prednáška o kultovej knihe Zaklínači.

A ešte sa môžeme tešiť na množstvo nezverejnených informácii :).



Verím, že som vás navnadila, priblížila o čom SlavCon je a že sa na festivale určite stretneme, pokecáme a spravíme nejaké to selfíčko ;).

O ďalších informáciach vás budem čoskoro informovať.

Tí, čo ste sa tohto slovenského festivalu zúčastnili, čo naň hovoríte? Ako sa vám páčil? Idete aj tento rok? Budem rada, za každý jeden komentár :) 

- Vaša Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *