Láska a gelato

by - 9.6.21


Láska a gelato
Jenna Evans Welch

 

Pôvodný názov: Love & Gelato
 Žáner: Young Adult
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/CooBoo
 
 
Po nečakanej udalosti, ktorá sa udiala v živote mladej Liny sa jej život natrvalo zmení. Z Ameriky odchádza do európskeho Talianska. Sem ju poslala jej mama, aby spoznala krajinu a našla tam nový život, ak bude chcieť.
Lina si vie predstaviť krajšie strávené letné prázdniny a to v Amerike, no nemá veľmi na výber. Jej možnosti sú obmedzené, a tak sa pokúsi zvyknúť si.
Florencia je skvelým miestom na nový život, no asi nie pre každého. Lina sa snaží spriateliť so svojím otcom a popritom spoznáva nových priateľov. Jedným z prvých je Lorenzo, ktorý jej veľmi pomáha zvyknúť si tu a spoznať okolie. 
Lina dostane nečakaný darček. Denník jej matky, ktorý jej má objasniť isté udalosti. Iba že by ten denník nebol určený pre jej oči.
Spoločne s Lorenzom objavujú denné zápisky a dozvedajú sa novinky, ktoré ani samotná Lina o svojej matke netušila.
Nové miesto, noví ľudia, nové zážitky, starosti a radosti. Nájde si tu Lina nový domov? Čo sa dočíta v denníku?


 
 
 
Láska a gelato je milá romantická knížočka, ktorú si rozhodne zamilujete. Príbeh mladej Liny o živote v novej krajine je plný dobrodružstva, lásky ale aj strachu. 
 
🌻 — One of my favorite books is Love & Gelato. I...
 
Túto letnú knižnú jednohubku som prečítala takmer za jeden deň, schovaná v tieni stromu, aby ma nespálili lúče letného slniečka. Ani som si to neuvedomila a už som bola na poslednej stránke. 
Tento príbeh som si náramne užila. V knihe sú spomínané opisy pamiatok, ktoré som si hneď musela vygoogliť a pozrieť si ich "na vlastné oči". Aspoň takto som si mohla zacestovať do blízkeho Talianska. Po prečítaní mám skutočne chuť tam zavítať a prežiť svoje talianske dobrodružstvo a dať si skvelé a poriadne gelato!
Hlavné postavy Lina, Lorenzo, Howard a jej matka boli skvelo vykreslené, opísané a živo som si ich vedela v hlave vytvoriť.
Môžem povedať, že v tomto jednom príbehu sa ukrýva ešte ďalší príbeh. Príbeh jej matky, ktorá dej osviežuje a robí ho zaujímavým.
Autorka poukazuje na rodinné, priateľské vzťahy a hlavne na to, že niekedy sa naša vlastná rodina na nás vykašle a pomôžu nám iní.
 

 

  
Za knihu vďačím vydavateľstvu Albatrosmedia.sk
 
 
 

Prikladám link, kde si knížočku môžete zakúpiť: 


Láska a gelato




 
Láska a gelato je ako stvorená pre všetkých, ktorí si chcú oddýchnuť pri vode, slniečku a zažiť krásnu prvú lásku. Jemná romantika, zábava a dobrodružstvo. To všetko na teba čaká.

 
 


- užite si leto a dajte si poriadne dobrú zmrzku, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *