Boh plače potichu

by - 24.2.18

Boh plače potichu - Hana Repová

 

 Žáner: New Adult

Rok vydania: 2017

Originálny názov: Boh plače potichu

Séria: Boh plače potichu

Časť: 1.

Čítané v: slovenčina

Vydavateľstvo: Moderné romány

 

Anna, Stela, Everett a Philip. Štyria ľudia, ktorí majú navzájom veľa spoločného. 

 

Stela je najlepšou priateľkou Anny odkedy sa stretli v nemocnici. Spoločne čelia problémom, o ktoré ich život obdaril. 

Anna - zdrvená, prežívajúca z jedného dňa na druhý, robí čo sa dá aby necítila toľko smútku. Keď ju nečakane všetci opustia, ostane tu len Stela.

 Stela - úspešná novinárka, ktorá dokáže zistiť aj nezistiteľné, stojí vždy pri Anne. Nikdy ju neopustí, ani v tom najhoršom. Sama vie, čo Anna prežíva, a tak sa dokáže vcítiť do jej kože.

Zatiaľčo Stela je single žena, Anna je zasnúbená a čaká, kým sa jej snúbenec vráti.

TAM, KDE LÁSKA ZANECHÁVA SLZY, PRIATEĽSTVO DOKÁŽE VYČARIŤ ÚSMEV NA PERÁCH.

 Na druhej strane sú Everett a Philip.

Philip - oddaný priateľ, podnikateľ, ktorý tiež pomáha svojmu kamarátovi Everettovi v tejto chúlostivej udalosti najviac ako mu len sily stačia.  

Everett - bývalý manžel, otec, syn, lekár. Je nútený odcestovať do zahraničia, lebo to už všetko nezvláda, nedokáže čeliť skutočnostiam.

 Jedného dňa sa Anne do života nečakane pripletie Everett. Celá jej súčasnosť sa obráti o 360 stupňov a jej život sa radikálne zmení. Lenže, Everett neplánuje ostať.

 Stella s Philipom sa neznášajú. Najradšej by sa nikdy nevideli, ale čo majú robiť, keď ich najlepší priatelia sa milujú? Neostáva im nič iné, len pretrpieť sa navzájom. Možno to nejako prežijú. Keď však obaja začnú k sebe niečo cítiť, vzduch okolo nich sa zmení.

 

  Od tejto knihy som nečakala toľko, koľko som nakoniec dostala.

Veľmi silný príbeh priateľstva a lásky medzi štyrmi ľuďmi, ktorí sú si navzájom veľmi dôležití.

Ľudia, ktorí si prešli peklom a stále sú tu. Nevzdali to a idú ďalej, aj keď to nie je ľahké.

On - rozprávanie mi vôbec nevadilo, doslova som hltala každé jedno slovíčko. Veľmi ma zaujal dej, všetko, čo sa tam dialo. 

Knihu by som zaradila skôr do New Adult, predsa len hlavné postavy mali cca tak po 28 rokov. Ani toto nebolo prekážkou pri čítaní. 

Veľmi oceňujem dej, odohrávajúci sa vo Frankfurte nad Mohanom, Nemecku. (Práve som sa vrátila z výletu z Berlína 😍

Slovenská spisovateľka. Nechcem to zakríknuť a budem sa zasa opakovať, ale! ďalšie skvelé dielo. 

Veľmi sa teším na pokračovanie, pretože táto kniha za to stojíííí!!!

 
Boh plače potichu, odporúčam všetkým desiatimi tým, ktorí radi čítajú romantiku, príbehy obyčajných ale silných hlavných postáv

POZOR! 

______________________

Podľa názvu by ste si mohli myslieť, že sa kniha zaujíma náboženskou tématikou. Ale nedajte sa odradiť. Tým chcem povedať, že práve naopak. O Bohu tam bola asi tak jedna strana a to je všetko. Kniha rieši životné problémy nie náboženské témy ani nič také. Takže ak ste neveriaci, kľudne si knihu prečítajte, nie je tam nič také. Žiadne presviedčanie aby ste konvertovali alebo také niečo. Don't worry guys.

________________________

 
Knihu Boh plače potichu mi na recenziu venovalo vydavateľstvo Moderné romány. Som im zo srdca vďačná, že som si mohla prečítať túto knihu. Naozaj skvelé čítanie ♥.

Knížočku si môžete zakúpiť aj online, priamo na ich stránke TU.

 Nemôžem inak ako túto knihu ohodnotiť plným počtom. ;)

 

You May Also Like

1 komentárov

  1. Moje svedectvo Ahojte všetci. Som tu, aby som potvrdil, ako som dostal pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal od rôznych požičiavateľov pôžičiek, ktorí sľúbili pomoc, ale nikdy mi pôžičku nedali. Kým ma môj priateľ nepriblížil pánovi Benjaminovi Leeovi, sľúbil mi pomoc a skutočne urobil, čo sľúbil, bez akejkoľvek formy omeškania. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahlivé pôžičky na pôžičky, až kým sa nestretnem s pánom Benjaminom Lee, ktorý s tým skutočne pomohol pôžičku a zmenilo moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a naliehavú pôžičku. Môžete sa obrátiť na pána Benjamina prostredníctvom WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: Lfdsloans@outlook.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *