Tretí zahraničný hosť Humbooku je...

by - 6.7.18

Leigh Bardugo


Všetci sme pekne s napätím čakali, kto asi tak bude tretím zahraničným hosťom HumbookFestu po takých dvoch skvelých spisovateľkách teda Sara Raasch & Claudia Gray.

No a keď som sa na našom ambasádorskom stretnutí dozvedela, kto to bude, ostala som veľmi milo prekvapená, až tak, že som sa prvých pár hodín len usmievkala a asi tomu neverila.

 Že LEIGH BARDUGO príde na Humbook? Ako prosím?
Asi nie som sama, kto je v šoku :D (aspoň dúfam).





Leigh Bardugo je najpredávanejšou autorkou fantasy a tvorkyňou Griša sveta, ktorá sa narodila v Izraeli.

Jej najznámejšími sériami sú:

Six of Crows zložená z dvoch kníh:

Six of Crows
Crooked Kingdom

V slovenčine ju nájdeme v preklade ako:

Vrania šestka
Kráľovstvo podvodníkov

A v češtine je to:

Šest vran
Prohnilé město

Tú nájdete aj recenziu
 



 
Shadow and bone zložená z troch kníh:

Shadow and Bone
Siege and Storm
Ruin and Rising 

V češtine sú preložené ako:

Svetlo a stíny
Bouře a vzdor
Zkáza a naděje 



Žiaľ do slovenčiny preložené neboli a asi ani nebudú :(. 

Túto sériu som ešte nečítala ale už pekne čaká na mňa, takže sa teším. :3



 Ďalej Leigh vydala:

Wonder Woman, ktorá bola preložená aj do češtiny
 


The Language of Thorns
 





Budúci rok by mali vyjsť:  

King of Scars

Predpokladám, že táto duológia by mala byť o postave z Griše?
Je to o Nikolaiovi Lantsovi, čo viac dodať.
 
 


Ninth House

Táto kniha ešte nemá obálku, ale mala by byť o Alex Sternovej, ktorú vyhodili zo školy aj s jej kriminálnou minulosťou. Záhadne však dostane ponuku, druhú šancu, ako študentka na Yale univerzite, kde má svoju úlohu. 


Tak veľmi sa teším na stretnutie s touto Pani spisovateľkou až to nie je možné. Ak sa vám nepáčila Vrania šestka, skúste sa so mnou pustiť do Griše. Môžeme dať spoločné čítanie, kľudne sa mi ozvite do komentárov, budem len veľmi rada. :)

Zmenili ste názor, keď ste sa dozvedeli, že príde Leigh? 
Čítali ste od nej nejaké knihy? Odporúčali by ste ich aj iným? 

- Miška

 








You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *