Zapletený

by - 23.12.19

Zapletený

Emma Chaseová






Diel: jednodielovka
Druh: Erotický román
Vydavateľstvo: Aktuell
Rok vydania: 2019

Úspešný, inteligentný, bohatý a nadmieru pohľadný chlap Drew má všetko na čo ukáže. Keď však do jeho života vstúpi krásna Kate, všetko sa od základov skomplikuje.  Po prvé, má snúbenca. Po druhé, vie odolať Drewovi.

Drew po nej túži každým dňom, hodinou, minútou, sekundou. Kate však nechce len kamaráta na jednu noc, či kamaráta s výhodami. Chce viac. To už však Drewovi nehrá do karát. Nebol zvyknutý byť s niekým dlhšie ako jednu noc a preto obaja túžia po niečom veľmi rozdielnom.

Predsa len túžba je silnejšia a obaja jej podľahnú. Vtedy si Drew uvedomuje, čo ku Kate cíti. Všetko dokonalé raz skončí, ako tvrdí on. A naozaj.

Drew sa snaží dostať Kate späť ale nie je to vôbec také ľahké ako si predstavoval. 

Podarí sa mu to?




Zapletený je kniha, ktorá sa nesie čisto v erotickom duchu. Samé milovanie, žiadne myslenie. Troška mi chýbal akýsi posun v deji. Miestami som sa cítila akoby sa odohrávalo všetko za jeden deň. Niektoré postavy však dozrievali, avšak bolo to veľmi unáhlené. Dej bol rýchly, zbytočne sa to nevlieklo.

Počas čítania som sa veľa toho o mužoch dozvedela, vlastne sú to oveľa väčšie klebetnice ako ženy a to bez komentára. Nasmiala som sa, bola som otrávená. Vlastne takmer všetky možné nálady som vystriedala.

Pre mňa tejto knihe chýbalo niečo hlbšie, ale povedala by som, že nejako takto to chodí aj v dnešnej dobe.


Knihu Zapletený ti odporúčam ak sa chceš pobaviť a prečítať si niečo plné erotiky a nechceš sa zaoberať dejom. Taktiež ak sa chceš pobaviť na chlapskom zmýšľaní, keďže príbeh je rozprávaný z mužského pohľadu.


Ďakujem vydavateľstvu Aktuell, že mi umožnilo knihu prečítať a dokonca aj jednu venovať vám :)

Ak chcete túto knihu mať aj vy, môžete si ju objednávať práve tu:





Myslím si, že táto kniha si zaslúži 3,5*

- Prajem príjemné vianočné sviatky, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *