Po stopách nášho sveta

by - 20.5.20

Po stopách nášho sveta
na dvanástich ilustrovaných mapách

Tim Marshall



Pôvodný názov: Prisoners of Geography. Our World Explained in 12 Simple Maps
Žáner: Geografia
Typ: Jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Albatrosmedia


78 strán krásnych ilustrovaných máp, ktoré pohladia nejedno oko a počas prezerania, čítania si človek uvedomí ako málo respektíve veľa o svete vie, či nevie.

Kanada, USA, Arktída, Južná Amerika, Európa, Afrika, Blízky Východ, Čína, India a Pakistan, Rusko, Kórea a Japonsko, Austrália.

Rozdelenie knihy do týchto kapitol, ktoré objasnia mnoho vecí.

Kniha sa zameriava aj na minulosť, ktorá ovplyvnila súčasný stav niektorých krajín ako aj dianie sa vecí vo svete.




Kniha ma zaujala už hneď po pozretí edičného plánu na mesiac apríl. Téme cestovania, geografie, ako aj sveta v kocke ma uchvátila. No a samotná kniha vyzerá bohovsky.

Mapy celého sveta, v ktorých sa nachádzajú zaujímavosti o danej krajine, kontinente, svetadieli. Veľmi sa mi páči, že to nie je napísané len tak hala bala, no text dáva zmysel a pritom je to vizuálne pekne podané.

Tieto dni, kým sme doma, sú ako stvorené na samovzelávanie sa. Toto je jedna z kníh, ktorá má aj edukatívny účinok. Pomôže objasniť niektoré veci a rozhodne sa človek obohatí o viacero vecí. Ani ja som všetko nevedela a teraz mám v niektorých veciach jasno.

Čo viac k tejto knihe dodať. Prečítajte si :).

Za krásny recenzný výtlačok ďakujem pekne vydavateľstvu Albatrosmedia.sk

Som rada, že sa venujú aj takýmto knihám, nie len beletrii.

Knihu si môžete zakúpiť na tomto linku nižšie:







Knihu odporúčam nie len ako materiál vhodný pri nejakom štúdiu, ale aj ako krásne oživenie knižnice no zároveň s množstvom informácií. :)





- s prianím pekných dní, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *