Angličtina pre každého

by - 6.5.20

Angličtina pre každého
Anglické idiómy




Pôvodný názov: English for Everyone English Idioms
Séria: Angličtina pre každého
Žáner: Učebnice, Anglický jazyk
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar

Angličtina pre každého: Anglické idiómy predstavuje knihu určenú pre samouka, študenta, učiteľa, alebo človeka, ktorý sa chce zlepšiť vo svojich doterajších znalostiach z anglického jazyka.

Kniha je zložením učebnice a pracovného zošita. 256 strán skvelých materiálov. 54 kapitol a rôznych tém. Po každej dvojstranovej lekcii sa nachádza praktické cvičenie na dvoch stranách. Kniha však nie je len plná idiómov ale aj najbežnejších a najužitočnejších anglických výrazov.
Som veľmi rada, že som sa dostala k tejto knihe. Už ako maturantka, končiaca 5 ročné bilingválne (anglické) gymnázium som potrebovala takéto niečo ako soľ. Vtedy však nebola taká možnosť. Preto som rada, že aspoň teraz tu máme túto krásnu knihu. Možno sa pýtate, ako môže byť nejaká učebnica krásna?

Nuž, toto nie je hocijaká učebnica. Učebnice zvyčajne bývajú nudné, plné textu, ktorý  nám väčšinou nedáva zmysel. Táto učebnica je zaujímavá, plná idiómov, ustálených výrazov a s množstvom krásnych ilustrácií vás jednoducho nenechá bez toho, aby ste si čo i len jednu vetu prečítali. Veľkým bonusom je zadarmo online audio vo forme aplikácie v mobile alebo na webovej stránke. Ja sa naozaj teším týmto pomôckam pri učení sa.

V dnešnej dobe je angličtina jazykom, ktorý už ovládajú deti od narodenia na celom svete. Globálny jazyk, ktorý keď nevieme, to ako by nám niečo chýbalo. Dalo by sa povedať, že to je už povinnosť ovládať ho. Viem, nie každému tento jazyk ide, no niekedy je to aj o prístupe. Keď máme nechuť, je jasné, že nám to nepôjde. Keď však aspoň troška sa chceme zdokonaliť, nevidím žiadny problém. Ono to pôjde, len treba chcieť.

V tejto sérii vyšli aj iné učebnice a cvičebnice v rôznych úrovniach, takže vybrať si môže každý, je z čoho :). Verím, že sa rozhodnete správne. Je to len na vás. Táto edícia, séria sa mi naozaj páči.

Akú skúsenosť máte vy?
Venujete sa anglickému jazyku, alebo ste zbehlejší skôr v inom? Napíšte mi, ktorý jazyk je vám srdcu bližší :).


Tu môžete vidieť ako približne kniha vyzerá:




 
Knihu odporúčam ako materiál ku štúdiu, či už samoštúdium alebo ako doplnok napríklad pri učení sa na maturitu, alebo iné skúšky. Taktiež si myslím, že určite nebude nič zlé na tom, keď sa to budete učiť len tak pre seba samého. Ostanete v kontakte s jazykom a určite ho nezabudnete. Ak sa pýtate pre akú úroveň táto kniha ja. Tak rozhodne B2 respektíve to má bližšie k C1 :).


Za knihu ďakujem krásne vydavateľstvu Ikar, respektíve kníhkupectvu Bux.sk. Som nadšená, že sa vydavateľstvo venuje aj tejto téme a prináša nám tak tieto skvelé učebnice.

Knihu si môžete kúpiť po kliknutí na obrázok:

Internetové kníhkupectvo BUX.sk

Knihu hodnotím plným počtom. Rozhodne odporúčam každému ;)
- English is necessary, Miška ♥

You May Also Like

1 komentárov

  1. Ja som si tiež kúpila rôzne knižky pre samoukov, ale nijako zvlášť mi v učení angličtiny nepomohli. Lepšie sa mi osvedčila aplikácia z https://duocards.com/sk , kam si zapisujem slovíčka, ktoré sa potrebujem naučiť. Slovíčka sú to prvé, čo sa potrebujem naučiť.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *