Tichá noc, krvavá noc: Adventný kalendár s únikovou hrou

by - 18.11.22


Tichá noc, krvavá noc
Michael Hamannt


Pôvodný názov: Rot rieselt der Schnee
Žáner: Beletria - napínavé krimi
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 

Vražedná naháňačka sa začína...!
 
Tichá noc, krvavá noc je adventný kalendár s únikovou hrou. Čo to znamená? Poďme si tento kalendár bližšie predstaviť ;).
 
Táto kniha je jedinečným kúskom. Prečo? Pretože som takéto niečo veru ešte nemala šancu nikde inde vidieť. A hľa,vydavateľstvo Zelený kocúr nám na náš knižný trh prinieslo tento skvost.

Stále som nepovedala, čo je to za knihu? Dobre, nejdem vás ďalej napínať :D.

Zdolaj 24 hlavolamov a unikni šialenstvu.

Aj takto sa nesie heslo tohto adventného kalendára. 

Tento kalendár/kniha je sprievodcom počas 24 dní od 1. decembra až po 24. Každý jeden deň máte úlohu prečítať si príbeh a pri ňom je vždy nejaká hádanka/hlavolam, ktorý máte vyriešiť a až potom budete vedieť, na ktorú stranu sa máte dostať a odpečatiť ju.

Kniha rozpráva príbeh vyšetrovateľky Rebeky, ktorá rieši prípad nebezpečného Vianočného vraha. Tento príbeh je rozdelený do 24 kapitol, pričom každá kapitola je vždy na inej strane, ale pozor! Kapitoly nenasledujú za sebou ale sú rôzne rozhádzané po celej knihy. Aby ste však vedeli, ktorú stranu máte odpečatiť, musíte zvládnuť hádanku/hlavolam na súčasnej strane, následne sa dostanete k odpovedi, pri ktorej je vždy nejaký symbol a ten symbol je umiestnení aj na strane, ktorú máte práve otvoriť. Pravidlá tejto hry sú jednoduché a opísané na prvej strane. Úlohy sú však o to viac náročnejšie, ale úplne skvelé. Nielenže si zacvičíte, ale zapojíte všetky mozgové závity a garantujem vám, že vás tento adventný kalendár bude stopercentne baviť. A ak si už naozaj nebudete vedieť rady, na konci knihy sa nachádzajú tipy, čo by ste mali urobiť, aby ste sa dostali k správnej odpovedi. Samozrejme, uvedené sú aj odpovede, no nepodvádzajte, potrápte svoje hlavičky :).




Prídete vrahovi na stopu? Vyriešite záhady a zdoláte všetky hlavolami, ktoré vám vrah prichystal?
 


„Vianočný triler so zapečatenými stranami.    
 

 
Keď som videla, že vydavateľstvo Zelený kocúr vydáva túto knihu, veľmi ma zaujala. Nevedela som úplne, čo mám očakávať, no rozhodne som dostala viac. 
Táto kniha zaujme všetkých, vo vašom okolí. Ja som sa pustila do lúštenia s mojím priateľom a obaja sme od začiatku boli zaujatí. Hneď nás to chytilo. Keď som nevedela niečo rozlúštiť, šla som za ocinom a on na to prišiel. Takto som zapojila takmer celú rodinu a nevedeli ani ako zapájali svoje mozgové závity.
Hádanky sú všakovakého typu a rozhodne nie sú ľahké, no o to to je zaujímavejšie. Musíte rozmýšľať, a tak si precvičíte všetky mozgové schopnosti. 
Kniha má veľmi pekné grafické spracovanie a príbeh je skutočne napínavý až do samotného konca.
 
Všetkými desiatimi odporúčam tento netypický adventný kalendár. Možno aj ako skvelý darček na Mikuláša. Každý knihomoľ určite ocení :). 
 
Za mňa toto skvelá vec, samé chvály! Rozhodne musíte mať. 
 
 
     
 
 
 

 

 
♥ Srdečne ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr za túto top vecičku na recenziu!!! ♥
 
 
 

 










 
- zdolajte 24 hlavolamov a uniknite šialenstvu, Miška




























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *