Strach

by - 15.4.24


Strach
Olívia Sweet



Pôvodný názov: -
Žáner: Dark Romance
Séria: Strach
Diel: 1.
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Moderné romány
 

Annie nemôže robiť čo chce. Musí dodržiavať striktné pravidlá, ktoré určil jej brat Roman. Nejako si už zvykla, ale stále túži po slobode. Častokrát máva výpadky a nepamätá si, čo sa niektoré okamihy jej života dialo. Aj na to si už zvyká. Všetko sa však zmení, keď k nim domov vtrhnú nebezpeční chlapi a unesú ju na nepoznané miesto, ako záruku, že jej brat splní podmienky. 
 
Ona sa túži vrátiť domov, no nikto ju neprichádza zachrániť. O svojom bratovi sa dozvedá zlé veci, ale nechce tomu veriť. Je zaslepená láskou k rodine. Je jej brat skutočne nebezpečný, alebo jej všetci klamú? 

Jej únosca Harry sa s ničím a nikým nehrá, no pri Annie porušuje svoje pravidlá. Vyzerá stratená a zničená svojou rodinou. Má duševné problémy a Harrymu to všetko kazí plány. Pomsta jej bratovi je však prvoradá. Nedá sa jej odolať, keď je taká krásna, jemná, ale duševne poškodená a on má potrebu chrániť ju aj pred ňou samotnou.
 
Podarí sa Harrymu splniť svoj cieľ? Vyviazne z toho Annie živá a zdravá?      


 

 „V každom ryse jej tváre som nachádza tisíc podobností s človekom, ktorého by som dokázal dobiť holými rukami.     

 
Prvá časť dilógie Strach nám predstavuje hlavné postavy Annie a Harryho, ktoré sú úplnými protikladmi. Ona je jemné mladé dievča a on drsný cieľavedomý chlap. Ona je plná strachu a zničená svojou rodinou, jeho jej rodina tiež zničila. Ona slepo verí svojim blízkym, on neverí nikomu. Nemá city a jeho jediným cieľom je jej brat. Všetko sa ale zmení, keď bližšie spoznáva Annie.
 
Táto kniha je napínavá od začiatku. Ani minútu čítania nezažijete nudu. Samá akcia, strach, nebezpečenstvo. Veľmi zaujímavo premyslený dej, kde ten, čo ťa unesie, je vlastne tým, čo ti pomáha. Autorka nám ponúka viacero pohľadov.

Páčilo sa mi, ako sa títo dvaja zbližovali. Páčilo sa mi, aké to bolo miestami naozaj smutné čítanie, realistické, kruté, nebezpečné. 
 
Čo sa mi možno páčilo menej, tak to správanie Annie, avšak, na druhú stranu to bolo všetko pochopiteľné, že nebola sama sebou, trpela a bola zničená tak, aby cítila neustály strach a mala zatemnené triezve rozmýšľanie.
 
No, ide naozaj o skutočný dark romance, pretože táto kniha obsahuje všetky prvky tohto žánru, tej romantiky tam bolo menej, dúfam však, že pokračovanie mi to vynahradí.

Strach, je taký skutočný, že aj my, čitatelia, cítime počas čítania strach.
  
Ja som veľmi veľmi zvedavá na pokračovanie, ktoré vychádza dnes, pretože ten koniec bol parádne napísaný a čakám, že pokračovanie prinesie ešte veľa veľa zaujímavých scén.  



 


 
 
 
 
Za Strach na recenziu vďačím vydavateľstvu Moderné romány ♥.
 


 







 



 
- príjemné temné čítanie vám prajem, priatelia,
Miška💛

























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *