Kráľovstvo podsvetia

by - 31.3.24

 

Kráľovstvo podsvetia
Leshiana Višňovská


Pôvodný názov: -
Žáner: Dark Mafia Romance
Séria: Kráľovstvo podsvetia
Diel: 1.
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Veupress
 

Vivian si myslí, že jej dni sú zrátané. Svojmu osudu nedokáže ujsť, aj keď sa snaží najviac ako sa dá. 
Plány s jej životom sú ale úplne iné. Všetko má vopred nalinajkované. Čaká ju svadba s nepriateľskou mafiánskou rodinou a Vivian sa musí podriadiť tichému mafiánskemu zákonu a zabezpečiť pokoj pre svoju rodinu. Ani svadba však nemusí byť zárukou bezpečia, najmä pri mafiánoch.
 
Nikdy nebola skutočne slobodná a teraz sa to len vyostrí. Všetko sa ale zmení príchodom nečakanej osoby. Kto je to a čo vlastne chce? Prečo ju tak nenormálne priťahuje? 
 
Na prvý pohľad ide o poriadne potetovaného človeka s nevraživým pohľadom a s nebezpečenstvom vytetovaným v tvári. 
 
Vivian naňho nedokáže zabudnúť. Láka ju nebezpečenstvo a nebezpeční ľudia. 
 
Mafiánsky svet je plný nečakaných zvratov a klamstiev. Dokáže v ňom nevinná Vivian prežiť?     


 

Nakloní hlavu tak, aby mi videl do tváre. Uľahčím mu to, mierne sa odtiahnem. Keď ma zabiješ, urob to pomaly.“
Vivian,“ pošepká mi na pery. Už som ťa zabil, akurát o tom ešte nevieš.“     

 
Prvá časť temnej dilógie - Kráľovstvo podsvetia - je kniha nie len tak pre hocikoho. Táto kniha na začiatok prináša čitateľovi varovanie, aby vedel, čo od príbehu môže očakávať a či do toho pôjde. Ja som sa rozhodla pre tú druhú možnosť, veď predsa výzvy sú na to, aby sa prekonávali. 
 
Kráľovstvo podsvetia ma zaujalo svojou tajomnou obálkou, ešte záhadnejšou anotáciou a skvelým promom knihy. Veď naše Venupress to teda vie!
 
Po otvorení knihy ma čakala krásna predsádka, varovanie, playlist a prenádherne zdobené kapitoly. Samotný príbeh bol čerešničkou tohto dokonalého umeleckého diela.
 
Temný erotický mafiánsky príbeh plný klamstiev, nečakaných udalostí a zvratov, chýbajúcej slobody a nebezpečnej lásky. 
 
Nechcem vám prezrádzať veľa, knihu si sami musíte prečítať, aby ste ju pochopili. Dodám už len toľko, že mne sa tento námet na dej veľmi páčil. Znova to bolo niečo nové, niečo iné, niečo parádne dopredu premyslené. Všetko do seba, kúsok po kúsku, zapadalo a vytváralo skvelú zápletku.
 
Postavy sa mi tiež páčili.
Vivian zo začiatku jemné mladé dievča, ktoré ku koncu knihy začalo dospievať a chápať mafiánsky svet a jeho riziká. ON bol zasa typom muža, ktorý si ide za svojím cieľom aj napriek nečakaným zmenám v pláne. Je nebezpečne príťažlivý a plný záhad.
 
Pripravte sa, táto kniha vo vás vyvolá mnoho, možno nepoznaných, pocitov. Vznieti vašu dušu a dovolí nahliadnuť aj do nebezpečných kútov samotnej temnej mafie.
 
A po tom totálne nečakanom konci sa neviem dočkať pokračovania!!!  
 

 
 
 
 
 
Za túto topkovú knihu vďačím skvelému vydavateľstvu Venupress ♥.
 


 






 




 
- príjemné dočítanie pri ďalšej recenzii, priatelia,
Miška💛























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *