EREBOS

by - 15.7.17

Ursula Poznanski - Erebos



Žáner: Triler
Rok vydania: 2011
Originálny názov: Erebos
Séria: -
Časť: -
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Fragment


Anotácia:


Všetci sú čudní. Čo sa s nimi deje? Už aj Nickov najlepší kamarát tomu prepadol. Ale čomu vlastne? Nick zisťuje čo po ich škole koluje. Malé okrúhle čosi. Do frasa, čo to len môže byť?

Keď už Nick stráca všetkú nádej zistenia, príde za ním spolužiačka a ponúkne mu hru, o ktorej nemôže nikomu nič povedať.

Hra, ktorá zabíja!

Nick horí nedočkavosťou a hneď CD vloží do počítača. Tma. Čiernota. A zničoho nič naskočí len:

   Vstúp.
Alebo sa vráť. 
Toto je Erebos."


Jasné, že Nick vstúpi za cenu všetkého. Zo začiatku hra vyzerá nudne, ale to je len prvý dojem. Po dni sa Nick nevie od hry odtrhnúť. Rodičov klame, zo školy sa ulieva a stalo sa z neho presne to, čomu sa chcel vyhnúť. 

Keď sa však začnú diať čudné veci, ostane v pozore. Prečo hra zasahuje aj do skutočného sveta? Prečo by mal ubližovať skutočným ľudom? Aby sa Sarius (Nickova postava) dostal do ďalšieho levela musí vykonať aj to, o čom sa mu nikdy nesnívalo. A ako to, že hra pozná celý jeho život, jeho kamarátov, jeho túžby? 

Nečakane sa jeho kamarátovi prihodí čosi hrozné. Posledná kvapka pre Nicka, ktorá ho prinúti konať. Spolu s ostatnými, ktorí sú proti tejto hre, začnú skúmať, podnikať stretnutia a rozlúštiť o čo to tu vlastne ide.


Čo vlastne Erebos chce? 

Obkec:

Prvý triler, ktorý som čítala. Nevedela som, do čoho idem. Pri výbere knihy ma zaujal práve obal. To oko, ktoré nás sleduje. Potom to, že to má byť o hre, ktorá zabíja? Hmm, zaujímavé.

Tak som sa do toho pustila. Och, čítalo sa mi to ťažko. Keďže nie som typ, čo rád hrá počítačové hry akosi ma to nebavilo, ale predsalen som chcela zistiť o čom to je, kto je za tým všetkým. A verte, či neverte, koniec ma prekvapil a riadne. 

Som vďačná, že som si túto knihu mohla prečítať a, že mi to kníhkupectvo Knihy pre každého umožnilo. Odporúčam aj vám prečítať si takéto niečo, čo je iné ako bežné knihy. Erebos si môžete objednať ľahko a jednoducho za dobrú cenu TU.

Hodnotenie:




You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *