Všetkým chalanom, ktorých som milovala

by - 5.7.17

Jenny Hanová - Všetkým chalanom, ktorých som milovala



Žáner: YA
Rok vydania: 2017
Originálny názov: To All The Boys I've Loved Before
Séria: To All The Boys I've Loved Before
Časť: 1.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: CooBoo





Anotácia:


Ľúbostné listy majú svoju vlastnú moc. Hlavne tie, ktoré nemajú byť poslané svojim adresátom, ale navždy ukryté v škatuli pod posteľou. 


Na rozlúčku Lara Jean napísala pár zamilovaných listov, kde sa vyznala zo svojich pocitov, ku ktorým sa nemal nikto dostať. Jedného dňa však všetci, ktorým bol list určený, ich nečakane dostanú. Listy od Lara Jean. Kto tie listy poslal? Veď ich mala predsa ukryté, nikto o nich nevedel.




Lara Jean tak musí čeliť všetkému, čo na ňu padne a zároveň  sa bojí, ako to chlapci príjmu. 

Jej sestra odíde študovať do zahraničia a Lara Jean sa musí postarať o domácnosť s jej ocinom a mladšou sestrou, s ktorou nie vždy dobre vychádzajú. Nájdu si nakoniec k sebe cestu, sesterskú lásku?

O prvých láskach, trapasoch a starostiach sa dočítate v knihe Všetkým chalanom, ktorých som milovala.



Obkec:

Po 1. Ospravedlňujem sa za krátku recenziu, ale nedá sa to opísať bez toho aby som spoilerovala, jednosucho si to musíte prečítať.
Po 2. Ak chcete vedieť viac, porozprávať sa, kľudne mi napíšte. :) .

Strašne som sa na túto knihu tešila. Zasa som sa nechala zlákať obálkou. Asi mám úchylku na pekne vyzerajúce obálky kníh. 

A potom som sa pustila do čítania. Na knihu som čítala samé pozitíva, chvály. Ale ja som si nemohla pomôcť.



Myslím si, že kniha je určená pre mladšie dievčatá. Asi som už stará na takéto knihy, avšak bolo to milé, len nie to, čo som očakávala.

Chcelo by to viac humoru, aktivít. Knihu zaraduem do: letná jednohubka, oddychovka.

Verím, že druhá časť bude preložená čo nevidieť a o niečo lepšia ako táto. Určite si ju kúpim, pretože koniec tejto časti ma dostal a potrebujem vedieť, čo bude ďalej.

Za knihu ďakujem Panta Rhei. Môžete si ju zakúpiť TU.






Hodnotenie


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *