Falošný bozk

by - 4.3.18

Falošný bozk - Mary E. Pearsonová


Žáner: Fantasy/Romantika
Rok vydania: 2017
Pôvodný názov: The Kiss of Deception
Séria: Kroniky pozostalých
Časť: 1.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: CooBoo

 Kráľovstvo Morrighan prísne dodržiava tradície a sníva o starých časoch, princezná Lia sa však s niektorými tradíciami nemôže zmieriť. Napríklad so svadbou s niekým, koho nikdy v živote nevidela. A to všetko iba pre zabezpečenie politického spojenectva.

 

Lia sa vzbúri a je pripravená začať nový život. V deň svadby sa rozhodne utiecť a usadiť v malej dedine medzi obyčajnými ľuďmi. Zaujmú ju dvaja cudzinci, záhadní a príťažliví muži, ktorých pravú identitu však nepozná. Oni však vedia s kým majú to potešenie.

Keď vystúpi ktosi mocnejší,

až povstane zo zúfalstva

tá, ktorá bola slabá,

tá, ktorá bola prenasledovaná,

tá so znamením pazúra a viniča, 

tá pomenovaná potajomky

a nazvaná Jezelia.

Jeden z nich je princ, za ktorého sa mala vydať. Druhý je nájomný vrah, ktorého poslali aby ju zavraždil.

 

Obklopená tajomstvami a intrigami si musí Lia nielen zvykať na obyčajný život, ale hlavne musí odhaliť prečo ju niekto chce zavraždiť a prečo by práve ona mala ohroziť budúcnosť nie jedného, ale hneď niekoľkých kráľovstiev a panovníckych rodov.  


Ááááách. Toto bola kniha. 😍

Pri čítaní Falošného bozku som nemala problém dostať sa do deja. Knihu som žrala/hltala od prvej stránky. 

Ďalšia kniha o princeznej. Možno už len toto vás odrádza, ale nie je to taká obyčajná princeznovská kniha. 

Hlavná postava Lia, nemá problém vzdať sa pohodlia, bohatstva. Jej hlavnou túžbou je sloboda a čistá, úprimná láska. 

V odľahlej dedinke nájde to, čo hľadala, ale aj tam je sledovaná. 

Keď si myslí, že všetko je krásne, realite udrie a zoberie jej aj to najvzácnejšie. 

 

Pri čítaní som prežívala s hlavnou postavou. Vystriedala som všetky emócie, pocity, lásky. Nevedela som sa od knihy odtrhnúť, naozaj ma to veľmi chytilo. 

Čo sa mi páčilo, bol zvrat udalostí. Proste také silné veci, až som si myslela, že som čítala všetko zle. No potom som pochopila a bola som šťastná z takéhoto vyvinutia sa. Plus pri mojom emočnom vypätí mi pomohli baby z instagramu. Ďakujem kočky. 😉

 

 Falošný bozk si chcem prečítať hneď teraz druhýkrát. Bolo to krásne čítania. Nachádzali sa tam prvky fantasy, dobrodružstva, lásky, zábavy, adrenalínu, napätia. Táto kniha obsahovala asi všetko, čo dobrá kniha má mať. Nehovorím to lebo by som bola nútená alebo čo. Toto sú čisto moje osobné pocity. Neviem sa dočkať druhej časti. Musím sa priznať, že asi mám slabosť pre knihy s témou Princ/Princezná. 

 

Odporúčam Vám ak máte radi knihy z prostredia fantasy s princeznovskou témou 😄. Hľadanie samého seba, pravdy a bojovanie za slobodu. Badass hrdinovia, bitky, romantika.

 

Za recenzný výtlačok som nesmierne vďačná vydavateľstvu Albatrosmedia. 

Inak by som sa pravdepodobne k tejto dokonalej knihe nedostala a to by bola nesmierna škoda. Ešte raz ďakujem a pridávam link, kde si knihu môžete kúpiť.

🕂

Falošný bozk

 
 

 

 

 Obálka: 5

Dej: 5

Hlavné postavy: 5

Romantika: 3

Fantasy: 4

 

 

 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *