Čo všetko som zažila na HumbookFeste 2018

by - 14.10.18

Fotky a videá zo samotného Humbooku

 

Ako ambasádorka HumbookFestu som na festivale bola obyčajným účastníkom ako aj vy. :)
Tiež som si musela vystáť radu, ktorá nebola ešte keď som tam ja prišla, taká veľká. Veď posúďte sami:


Keď som sa dostala dovnútra, ešte to nebolo také preplnené. Hneď prvé čo som spravila bolo, nájsť stánok s knihami,  z kadiaľ som si odniesla práve tieto tri krásky, sviečky, placky.


Polibek v New Yorku som strašne chcela ako takú jednohubku, a veľmi som bola rada, keď som ju tam našla. Škoda len, že nemali aj druhú a tretiu knihu od tejto autorky, ale čo už.

Na Temnotu ma nahovorila Jarka ( ig: @everr_reads ) a som rada, že som si ju nakoniec kúpila, lebo ako sa poznám, teraz by som ľutovala, že som ju nechala tam.

Posmrtný život Holly Chaseové sme si kúpili spoločne s

Majkou (ig: @marathebooklover). Za čo som tiež rada a dúfam, že je to len jednodielovka :D.

Tieto dve vianočné knihy mi už pripomínajú, že Vianoce sú už za dverami. :O



Sviečky som si jednoducho musela zakúpiť, aj keď jednu som mala vo VERY VIP balíčku (žltú).
Za mňa ale bohovsky vonia tá modrá ♥. To bola láska na prvý čuch.

Tiež som si kúpila tieto anglické placky a českú som mala tiež v balíčku.

Hneď po nákupe sme sa usadili v hlavnej sále, kde prebiehali rozhovory so zahraničnými autormi. A čo, že som bola na rozhovore s nimi deň pred. Keď mne bolo pri nich tak dobre a tak skvelo sa počúvali. Takže som si nenechala ujsť ani jedného. A preto som nestihla žiadne iné prednášky. 


  

 
Stihla som však zbehnúť ešte na prednášku Dominiky Gawliczkovej.



Rozhovory sa skončili asi tak okolo šiestej, kedy sa začalo VIP podpisovanie.

Ešte však medzi týmto všetkým som sa stihla odfotiť s Majkou pri týchto krásnych stenách, čo tu boli :O





Po tejto akcii sme išli okolo ôsmej večer spoločne s Jarkou na byt, kde sme unavené ako kone ľahli do postele, dokonca sme si nešli ani s chalanmi vypiť troška vínečka. No čo, Humbook je zabijak. :D



A ako ste dopadli vy? Stihli ste všetko, čo ste chceli? Čo všetko ste si nakúpili? Určite mi napíšte, som od zvedavosti celá bez seba. Poprípade ak ste boli aj na iných prednáškach, či dielňach dajte mi vedieť aké to pre vás bolo :)

Prijímam aj kritiku ;).


- Miška


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *