Krásny omyl

by - 17.10.19

Krásny omyl


Vi Keelandová










Druh knihy: NY
Vydané: 2019
Vydavateľstvo: Ikar



Je to všetko len omyl? Krásny omyl?

Rachel je kamarátka, ktorú chce každá baba. Keď zistí, čo za debila chodil s jej najlepšou priateľkou, nenechá to len tak. Rozhodne sa konať.

Stretne ho v bare a pekne mu dá najavo, na aké miesto patrí. Lenže, čo ak to nie je ten správny a hubovú polievku dostane úplne niekto iný?

Chlap, ktorému to Rachel pekne vytmavila je jej nový profesor, u ktorého ma praxovať. Ups. Toto pre ňu neveští nič dobré.



Rachel a pán profesor West si zo začiatku ale vôbec nesadnú, no neskôr začnú cítiť príťažlivosť, ktorá im nedá spávať.

No čo ak Rachel chce viac ako jej pán West môže ponúknuť? Čo ak sa doňho bezhlavo zamiluje?



Je tu však ešte Davis, bývalý priateľ, ktorú ju chce naspäť, pretože si uvedomil hodnotu tejto jedinej ženy a ľutuje, že skôr nemal viac rozumu.





Ako sa skončí príbeh, ktorého začiatok začína ďaleko pred ich oficiálnym stretnutím?



Krásny omyl je veľmi príjemná kniha, kde si autorka nekladie servítku pred ústa a zaoberá sa témou sexuálneho zneužívania maloletých detí, ktorú poňala veľmi zaujímavým spôsobom a nie je to tam až tak veľmi opísané, skôr okrajovo a čitateľ na to príde počas čítania.

Rachel je postava, ktorá mi miestami liezla na nervy, pretože sa správala ako ja. Ako každé zaľúbené mladé dievča, ktoré chce tráviť svoje voľné chvíle práve s osobou, s ktorou je jej dobre. Je však racionálna a vie, čo chce. Samozrejme, že jej nechýbal sexepíl, rozumnosť a zachovanie chladnej hlavy.

Profesor West je typ chlapa, ktorý už dozrel a učí sa zo svojich chýb, preto ich nechce opakovať a snaží sa ich vyvarovať aj za úkor veľkej ceny. Za maskou skrýva svoje skutočné pocity a dokonca vie byť oddaným a milujúcim človek, keď má byť ku komu.

Povedala by som, že to bol vcelku silný príbeh, s ktorým sa osud pohral a zamiešal karty. Niekedy premýšľam, či sa takéto niečo môže stať aj v skutočnom svete, alebo je to všetko doslova čistá fikcia. Nuž, treba veriť a všetko príde. Respektíve, všetko sa deje pre nejaký dôvod.


Toto bola moja prvá kniha od tejto spisovateľky aj keď na Slovensku ich je preložených viac, preto sa rozhodne chcem pustiť aj do jej iných diel.

Vám odporúčam túto romantiku, erotiku ako príjemné oddychové práve jesenné čítanie s čajíkom v ruke a plamienkom sviečky na stole.

Kniha je útla a číta sa veľmi rýchlo.

Ak očakávate ako som spomínala romantické chvíľky, neprekáža vám sex a nadávky, tak táto kniha je vám ušitá na mieru.



Ďakujem krásne internetovému kníhkupectvu PreSkoly.sk, že mi umožnilo spríjemniť si dni práve s touto knihou.  ♥

 Vy si knihu môžete objednať jednoducho za skvelú cenu cez tento preklik:






 Knihu Krásny omyl hodnotím plným počtom, pretože je to niečo, čo som cez tieto dni potrebovala.


- krásny deň s knihou želám,

Michaela

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *