Posledný Namsara - Iskari

by - 8.1.20

Posledný Namsara - Iskari



Pôvodný názor: The Last Namsara
Žáner: YA
Séria: Iskari
Diel: 1.
Rok vydania: 2019
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/CooBoo

Princezná Asha alebo iným menom Iskari, je kráľovou dcérou, ktorá má za úlohu zachrániť ríšu a pozabíjať všetkých drakov, no najmä toho najhrôzostrašnejšieho draka Kozua, ktorý zapríčinil všetko zlé, čo kedy Ashu postihlo.


Keďže nasledovník trónu, jej brat, je hrozný slaboch, ktorý sa spolčil s nepriateľmi ríše, neostáva jej nič iné ako všetko zlo napraviť.

Kráľ prikázal, že Asha sa vydá za jej záchrancu, ktorého ona z celej duše nenávidí, pretože je to jeden nepríjemný, neľudský človek, ktorý každému, kto sa vzoprie jeho rozkazom, ubližuje.

Ak však Asha splní úlohu a zabije hrôzostrašného draka Kozua, nemusí sa za nikoho vydávať a svadba sa tým pádom anuluje. Preto princezná loví, vábi draka svojimi príbehmi a čaká na spasenie v podobe drakovej smrti, ktoré ju vykúpi a môže tak byť sama sebou a nemusí sa naďalej nikomu podriaďovať. 
 
Udeje sa pár nečakaných vecí... 

Ashi sa zjavuje Starec a dáva jej úlohy, ktoré má splniť, inak sa stane niečo zlé. 

Zachráni z rúk jej nastávajúceho sluhu, ktorý ani sama nevie prečo, ale stane sa nie len pre ňu dôležitým. 



Pletú sa jej do cesty polená, ktoré musí preskočiť, aby stihla prísť k jej vytúženému cieľu. Lenže,  čo ak to Asha do svadby nestihne? Čo ak ju postihne rovnaký osud ako jej matku? Čo ak...?






Dlho očakávaná séria, na ktorú som sa veľmi tešila aj ja. Ale...

Zaujímavý príbeh o drakoch, niečo nové, o čom som doteraz nečítala. Zaujímavé prostredie, štýl písania. Krásne prelínanie príbehov s minulosťou, respektíve s príbehmi. Príbeh oživili aj ozdobné stránky a dych slabunkej romantiky spojenej s kopou dobrodružstva a nebezpečenstva.

No mne sa začala kniha páčiť až niekedy od dvestej strany (ako spomínala aj jedna bookstagramerka Saxy ;) ). Dovtedy som len tŕpla a čakala, že sa stane niečo super, čo zmení môj názor na celú knihu. A tak sa aj stalo. 

Proste ma to chytilo. Začítala som sa, diali sa tam super veci, skvelý obrat, niečo mi začalo vŕtať v hlave, viac som sa zaoberala príbehom.

Možno mi toto celé pripomínalo sériu Trón zo skla, kde som sa chytila až na štvrtej knihe a neľutujem to. 

Posledný Namsara obsahovala všetko čo skvelá kniha má mať. 

Túžba, intrigy, priatelia, rodina, dobrodružstvo, nádej, sklamanie,...

Knihu som začala hltať. Veľmi zaujímavý námet a rozhodne sa teším na pokračovanie. 


Čo na knihu hovoríte vy? Páčila sa vám? Alebo ani veľmi nie? Ktorá postava je tvoja naj?



Tu ti pridávam aj videjko, ktoré ti priblíži svet Namsary (ak ti nevadí angličtina)




Posledný Namsara je kniha pre teba, ak miluješ drakov, dobrodružstvo, záhady, intrigy, neprekáža ti náznak romantiky, ani restrospektíva vo forme príbehov. Ak sa chceš dostať do sveta, kde nie všetko je tak, ako to vyzerá, rozhodne sa pusť do tejto sérii. 

Sami uvidíte, či prídete na chuť aj takémuto niečomu.

Plus tá krásna obálka. Neviem si oči vyočiť, taká prenádherná je. 

 Ďakujem krásne skvelému vydavateľstvu Albatrosmedia, ktoré mi umožnilo začítať sa do tejto dračej série. 

Ani tebe nesmie chýbať táto séria, šup tu si ju môžeš zaobstarať:






Knihu hodnotím 4*/5*
 

- želám príjemné čítanie :), Miška

You May Also Like

1 komentárov

  1. Mala som nejaké výhrady, ale konečný dojem z čítania knihy bol dobrý. Nebolo to nič, z čoho by som padla na zadok, ale čítalo sa to rýchlo a hlavné postavy boli sympoši. Aj keď, priznám sa, mala som dojem, ako keby to ani nebola twk úplne séria a akosi nemám potrebu siahnuť pi pokračovaní.
    A ešte tá obálka je fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *