Zasnený Neznámy

by - 10.1.20

Zasnený Neznámy

Laini Taylor




Pôvodný názov: Strange The Dreamer
Žáner: Young Adult/Fantasy
Séria: Zasnený Neznámy
Diel: 1.
Rok vydania: 2019
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/CooBoo

 Lazlo sníva od narodenia. Sníva o záhadách, o dávnom meste, o dávnych bytostiach.



Vyrástol z neho Zasnený Neznámy, ktorý v živote chce toho dosiahnuť veľmi veľa a čaká na tú správnu chvíľu.
Keď sa mu konečne naskytne príležitosť, neváha a chytí sa jej. Do mesta prichádzajú dávni bojovníci a prinášajú zvesť, ktorej nikto okrem Lazla doteraz neveril.

Mesto, o ktorom sa mu sníva, naozaj existuje. Sny sa  stali skutočnosťou.

Legenda príde k dverám a Lazlo sa stane jedným z legendárnych bojovníkov.



Po dlhej púti sa dostanú do starobylého mestečka, ktoré je poznačené skazou. Kedysi v ňom boli povraždené všetky nadpozemské bytosti. Vojna nad vojnou vyvrcholila v oslobodení ľudu. 

Prečo sa teda do tohto mesta znova vracia rad bojovníkov? Nie je všetko zlé preč? Alebo tam to zlo bolo stále? 

Sami nevedeli, do čoho vlastne idú. Až po niekoľkých dňoch v meste zisťujú, o čo tam v skutočnosti ide. 

 





Fantastická kniha plná tajnosti, lásky, záhad, temna, smútku, vraždy a snov.

 


Vysnívaj si niečo divoké a nepravdepodobné
Veľmi zaujímavý začiatok knihy. Všetko sa tak tajomne a pomalinky začínalo až to vyustilo v niečo wau.

Od Lazla som už na začiatku čakala niečo super. Že z neho vyrastie presne to, čo aj vyrástlo. Myslím, že Lazlo bol skvelou postavou. Inteligentný, sčítaný, príťažlivý, priateľský, zasnívaný.

Potom tam bol princ, o ktorom som si najprv myslela, že to bude sympoš. Márne. Takmer ako väčšina princov v knihách, aj tento bol jeden veľký podrazák.

Očaril ma svet nadpozemských bytostí. Príbeh sa čítal príjemne, síce kniha bola dlhá, ale nemusela som sa do ničoho nútiť. Miestami nudnejší opis, ale aj to patrí k dobrej knihe.

Bytosti boli očarujúce, také niečo nové na mojej čítacej scéne. Som rada, že aj takéto niečo pani autorka napísala. Čítala som od nej aj Dcéra dymu a kostí, ale Zasnený Neznámy ma zaujal viac. 

"Zmenila som svoje nočné mory na svetlušky a chytila som ich do pohára."
 


Knihu Zasnený Neznámy odporúčam všetkým milovníkom fantasy príbehov, nadpozemských bytostí, snov, nádeje, lásky a tajuplnosti. 


Albatrosmedia je vydavateľstvo, ktoré mi umožnilo prečítať si tento bestseller za čo im veľmi pekne ďakujem.

Odporúčam ti knihu si objednať práve tu, preto neváhaj a poď do toho ;)







Zasnený Neznámy je kniha, ktorej dávam 4* z 5*.

- prajem veľa prečítaných skvelých kníh v roku 2020, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *