Veľký obrázkový slovník

by - 31.3.20

Veľký obrázkový slovník

Richard Scarry





Pôvodný názov: Richard Scarry's Best Word Book Ever
Žáner: Náučné knihy
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar

 Náučná kniha pre deti od 3 rokov.

Veľký obrázkový slovník je slovník, ktorý nie je nudný ale svojím pôvabným spracovaním prinúti každého jedného aby doňho čo i len nazrel.  A potom sa mu už nedá odolať.

72 strán, kde sa nachádza veľké množstvo slovíčok, ktoré sú preložené zo slovenčiny do anglického a nemeckého jazyka. 

Krásne veľké obrázky robia každú jednu stránku jedinečnou. 



V knihe sa nachádza základná slovná zásoba, ktorú by mal v dnešnej dobe ovládať každý. 
Táto kniha je určite skvelá na rozbeh a potom budete chcieť siahnuť po niečom obšírnejšom, možno aj po anglickej knihe. 

Rozhodne by táto kniha Veľký obrázkový slovník mala byť súčasťou každej jednej domácnosti. Pre školákov je to skvelá pomôcka.  



Táto kniha je jednoducho úžasná. Ja som študovala na bilingválnom gymnáziu anglický jazyk a ako druhý cudzí jazyk som mala nemčinu. Keby som o tejto knihe vedela skôr, hneď by sa mi lepšie učilo a pripravovalo na hodiny. Je uvedené, že kniha je vhodná pre deti od 3 rokov. No ja si myslím, že táto kniha nie je len pre deti. Aj keď človek bude stále dieťaťom, takže na tom niečo bude ;).

Kľudne sa z nej môžu učiť žiaci, študenti, dospelí, seniori. Nikdy nie je zlé začať sa učiť cudzí jazyk a práve táto kniha slúži ako odrazový mostík.

Ja sama som si mnoho slovíčok práve po prečítaní tejto knihy znova zopakovala, niektoré som ani ja nevedela. Plus tá krásna vizualizácia, obrázky. 

Táto kniha nám umožňuje učiť sa až dva jazyky naraz, čo je skvelé. Pekne sa dá nemčina porovnať so slovenčinou a angličtinou. 

Osobne si myslím, že čím skôr sa človek začne učiť jazyky, tým ľahšie sa v živote bude mať. 

Nie nadarmo sa hovorí, koľko jazykov vieš, toľkokrát si človekom :).

A aby som nezabudla, keďže sme mnohí #ostalidoma , je ten správny čas venovať sa našim záľubám, ako sú knihy, no takisto je to čas na zlepšovanie sa. Veľakrát sme zanedbávali mnoho vecí a teraz je ten správny čas pustiť sa do toho. 

Takto môžete začať s učením sa, nikdy nie je neskoro. Lepšie neskôr ako nikdy :) 

Zo začiatku tejto karantény som aj ja mala času na rozdávanie a mohla som tak čítať, koľko som chcela. Lenže, teraz sa doktori (rozumej učitelia) spamätali a začali nám posielať veľa úloh, písali sme aj online zápočet (to teda ale bolo zlé) a čaká má aj online prednáška. No som veľmi zvedavá.

Snažím sa však nájsť si čas aspoň na niekoľko strán zo skvelých kníh, ktoré na mňa čakajú :).

Ako ste na tom vy? Stíhate všetko, alebo sa to všetko jednoducho nedá stihnúť aj keď ste doma?



Som rada, že sú vydavateľstvá, ktoré sa venujú aj pomôckam pri učení cudzích jazykov. Ďakujem Ikaru ♥

Internetové kníhkupectvo BUX.sk


Túto knihu jednoznačne odporúčam každému jednému, nie len knihomoľovi ale aj obyčajnému človeku, ktorý sa chce začať venovať jazykom. :) Plus, krásne vyzerá v knižnici :)


Som veľmi rada, že som mala tú možnosť dostať túto knihu na recenziu. Naozaj, neklamem. Je skvelá!



- have a nice day, Miška :)



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *