Máme iba dnešok

by - 4.4.20

Máme iba dnešok

Corinne Michaels



Pôvodný názov: We Own Tonight
Žáner: New Adult/Román
Druh: jednodielovka, nezáväzná séria
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar

 Heather sa už takmer polovicu svojho života stará o svoju mladšiu sestru. Zostala jej už len ona. Manžel ju opustil práve v tom najhoršom čase, aký si len mohol vybrať. Odvtedy zanevrela na mužov.

Jednu noc sa však išla s kamarátkami odviazať na koncert chlapčenskej skupiny. Skupina, na ktorej vyrastala a konečne nastal ten deň aby ich aj videla naživo. Veď predsa pochádzajú z jej rodného mestečka. 


Ničia ju výčitky svedomia. Mala by byť pri sestre namiesto zábavy, ktorú ona už nikdy nezažije. 

Avšak, táto noc sa stane jej osudnou nocou. Koncert si užíva plnými dúškami so skvelými kamarátkami, ktoré stoja stále pri nej, nech sa stane čokoľvek. S pivkom v ruke pospevuje slová piesní. Podarí sa jej zakričať až to počuje samotný spevák. Povie jej, aby po koncerte nikam nešla a počkala naňho. Heather celá zmätená nevie, čo má robiť. Už má vypité a najradšej by odišla domov. Eli však naozaj príde. Užijú si krásnu noc. Majú len dnešok, iba ak by to tak nebolo. 

Heather Elimu pekne pomotá hlavu a nedokáže na ňu prestať myslieť. Vymýšľa spôsoby, len aby ju stretol a skúsili sa zblížiť. Heather si však nie je istá, nevie, či robí dobre. Prečo o ňu by sa zaujímala hviezda? Určite v tom niečo musí byť. 

Eli ukrýva množstvo tajomstiev pritom Heather mu všetko rozpovie hneď. Je policajtka, vie sa o seba postarať a nenechá si skákať po hlave.

Nastane osudný deň. Heather padne na dno, nevie čo si počne. Má však obrovské šťastie, že nie je na všetko sama. 



 Táto kniha ma zaujala hlavne svojou krásnou obálkou. Potom som si prečítala anotáciu, ale neviem, akosi sa mi do tejto knihy nechcelo ísť. Anotácia ma vôbec nenadchla. Nakoniec som dostala možnosť vybrať si akúkoľvek knihu a predsa len to vyhrala táto. 

Hneď ako som otvorila knihu, vedela som, že sa mi bude páčiť. Začalo sa to pútavo, doslova hneď sme skočili do deja. 

Zbytočne sa kniha nenaťahovala, páčili sa mi všetky postavy, bolo to smutné, príjemné, oddychové, plné romantiky. Všetko, čo podľa mňa skvelá kniha má obsahovať.

Možno som sa trošíčku obávala veku postáv, že mi nesadne, keďže to je skôr 35+ ale nakoniec mi to ani zďaleka nevadilo. Proste, ja som si predstavovala všetko inak, teda ich vek myslím :D ostatné som nechala podľa knihy.

Oceňujem romantickú zápletku, že nešlo o niečo klišé, ale skôr sa kládol dôraz na vernosť, súdržnosť a priateľské vzťahy.

Autorka nám ukázala silu rodiny, priateľstva, vieru. Do deja vstupujú najťažšie choroby, ktoré nevyliečia ani tie najdrahšie lieky. 

Táto kniha ma emočne vyšťavila. Smiala som sa, miestami som bola vážna, ale aj som vyronila slzu. 

Veľmi dúfam, že sa dočkáme aj pokračovania tejto nezávislej série, pretože si určite rada prečítam aj o romantických príbehoch jej kamarátiek. :) 

Čítali ste od tejto autorky niečo? Aké knihy mi odporúčate? Budem rada za všetky odpovede :)

 Ďakujem, ďakujem, ďakujem. 
Internetové kníhkupectvo BUX.sk

 Máme iba dnešok je prekrásna chvíľa, akurát vhodná na tieto ťažké chvíle. Odreagovanie sa počas dní, keď sme #ostalidoma. 

Kniha je vhodná pre všetkých milovníkov romantiky a nevadí im ani keď vyronia jednu, dve slzičky.

 Skvelá kniha, zaslúži si maximálny počet srdiečok, hviezdičiek, pierok, čohokoľvek.
 - s prianím krásnych dní, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *