Zákulisie samovydávania

by - 20.3.20

Zákulisie samovydávania
alebo ako si vydať knihu

Michaela Zamari



 V knihe zákulisie samovydávania sa nájde každý jeden z nás.

Autorka si pre nás pripravila niekoľko kapitol, kde sa venuje vydávaniu kníh. Začína samotným začiatkom ako sa dostať k samovydávaniu, prečo do samotného samovydávania ísť, ale takisto nám opisuje, čo všetko za tým stojí. Množstvo informácii, ktoré nie je niekedy ani len možné nájsť na trhu. Čo a kto všetko stojí za samotným procesom? Toto a ešte omnoho viac sa dočítame v tomto skvoste od Mišky Zamari.

Miška nám opisuje, prečo ísť a prečo neísť do tohto celého. Čo treba obetovať, čoho sa vzdať a ako popri práci zvládať ešte aj iné veci, ktoré treba poriadne premyslieť.

Prináša nám fakty, dôležité linky/stránky/prekliky, ktoré málokde nájdeme. Jej osobné problémy, úspechy, či neúspechy. Zaoberá sa v kúsku marketingom, ale taktiež nezabudla na nás, blogerov. V knihe sa dočítame aj presné sumy, koľko vydanie stojí, čí treba alebo netreba mať živnosť.

Autorka nám prináša mnoho rád ako dosiahnuť čo najlepšiu predajnosť, či ísť do elektronickej knihy, keďže je to dosť riskantné.

Nejdem vám to viac písať, pretože všetko si nájdete v knihe :).


Táto kniha je jednoducho niečo iné ako ja čítam. Keďže mojou záľubou sú erotické romány a toto je, dá sa povedať, akýsi postup, návod na dosiahnutie niečoho, rozhodne som tušila, že toto moja šálka nebude.
 
ALE

Nedala som sa odradiť. Keďže išlo o novinku od skvelej Mišky Zamari, ktorá ma doteraz ani raz nesklamala, vedela som, že sa pustím aj do tohto, uvidíme, čo z toho bude.
A viete čo? N E Ľ U T U J E M ! ! !

Toto bola tak bombovo napísaná kniha, že pfu. Pustila som sa do čítania a netrvalo mi dlho, kým som sa dostala k poslednej strane. Tak pútavo a skvelo napísaná kniha. Možno si poviete, že nejde o žiadny príbeh, no pre mňa toto bol príbeh autorky Mišky a jej cesty k samovydávaniu.

Mimochodom, samovydávanie neznamená, že kniha je zlá a vydavateľstvo vám je nechce vydať. Práve naopak.

Doteraz som ani len netušila, čo všetko je za tým aby vyšla kniha. Nie je to žiadna brnkačka, ale, keď si človek ide za svojím snom, cieľom, nič ho nezastaví. Všetci samovydávatelia, máte môj rešpekt, moju poklonu.

Nesmiem zabudnúť spomenúť, že kniha je krásna. Fakticky fakt. Útla, zmestí sa do každej kabelky. Obálka je mega super, ten chrbát knihy nemá chybu, akože autorkino meno v instagram štýle zmienky osoby. Hneď prvá tvrdá strana knihy, potom ďalšia s knižným podkladom/motívom. A posledné strany slúžiace na poznámky? Plus ružovučká záložka :3. Odpadávam.

Je vidieť, že človek sa s touto knihou náramne pohral a výsledok stojí za všetko.



Čítali ste už túto knihu?
Premýšľali ste nad sasmovydávaním? :)


 Táto kniha je must read pre všetkých, ktorí si chcú vydať knihu na vlastné náklady. Tiež pre tých, ktorí sa chcú dozvedieť, čo je to za cestu, kým sa dostaneme k cieľu.


Za recenzný výtlačok ďakujem krásne samotnej autorke Miške, ktorá bola taká skvelá a knihu mi poslala :). Ďakujem, Miši, vážim si to!

Knihu si môžete zakúpiť aj počas týchto ťažkých dní:



Knihe dávam plný počet. Veľmi ma prekvapila ♥.

- užívajte dni doma, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *