Hazard

by - 21.6.20

Hazard
Martina Solčanská



Žáner: Erotika
Druh: jednodielovka
Čítané v: slovenčina
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Elist

Jennifer zahodila po smrti svojho otca svoju nádejnú budúcnosť mávnutím prútikom. Stala sa z nej ľahká žena, ktorá spraví čokoľvek komukoľvek za cenu finančnej odmeny. Aby prežila a vedela platiť nájomné robila prostitútku.


Фотография

Jedného dňa sa v jej práci objaví záhadný muž, ktorý nechce od nej nič, dá jej peniaze a ponuku s prácou. Jennifer sa chlap zdá veľmi pohľadný a ponuku príjme. Stane sa novinárkou. Pracovná pozícia, o ktorej vždy snívala.


For sale,4.5 million

Záhadný muž Jack, ktorý jej našiel prácu sa stane súčasťou jej života. Jennifer zmení jeho dovtedajší život a stane sa jeho manželkou.

Prečo ju  všetci odhovárajú nech to nerobí? Prečo ho strašia jeho surovosťou? Na Jenn nikto nesiahne ruku, alebo?

Bohatý a úspešný Jack skrýva množstvo tajomstiev. Prezradí ich niekedy niekomu?

Jennifer už dosiahla to, čo chcela, prečo s tým pokračovať ďalej? Oslobodiť sa od Jacka však nie je ani zďaleka také jednoduché ako si ona myslela. Okrem neho spáva aj s inými mužmi, ktorým obalamutí hlavy. Keď  jej na to príde, nebude vôbec nadšení.

Chodia na spoločenské akcie, návštevy. Milujú sa všade bez akéhokoľvek ostychu.

Čo keď jednému z nich nebude toto stačiť? Čo keď jeden z nich bude chcieť koniec?

Existuje šťastný koniec? Je možné sa oslobodiť?

Táto kniha je mega super. Čítala som ju už pred niekoľkými rokmi, ale to však bolo prvé vydanie, ktoré bolo ukrátené o niektoré pasáže.
Teraz sa mi dostala do rúk plná verzia, druhé vydanie, ktoré mi pripomenulo aká skvelá táto kniha je a prečo ju zbožňujem.

Obe hlavné postavy sú skvelé. Teda zvrátené, posadnuté peniazmi, slávou, mocou.
Jennifer  a Jack. Neviem sa rozhodnúť, kto z nich je viac zvrátený. Alebo sú obaja na tom rovnako?

Jednoducho, táto kniha je mega skvelá. Obsahuje milovanie (čo ja môžem), hádku, neveru!, lásku, nenávisť.

Čo by som knihe vytkla, je možno tá dĺžka, predsalen 500 strán takmer o tom istom.

Veľmi sa mi páčili niektoré zvraty v deji ako aj dosiahnutie určitých cieľov.

Autorka poukazuje na psychiku človeka, čo s ním dokáže urobiť manželstvo, sloboda, posesívnosť.


Hazard odporúčam všetkým milovníkom erotiky, vtipných situácií a hlavne veľkej lásky ako aj nenávisti.


Ďakujem krásne Vydavateľstvu Elist za krásny recenzný výtlačok. Som veľmi rada, že som si mohla prečítať Hazard v novom vydaní.







Hazard odo mňa dostáva plný počet, pretože niečo takéto od slovenskej spisovateľky sa nevidí často.

- s prianím krásneho čitateľského zážitku, Miška









You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *