V bezpečnom úkryte

by - 22.6.20

V bezpečnom úkryte
Rachel Abbottová



Pôvodný názov: The Murder Game
Žáner: Dráma
Druh: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar

Lucas sa má o niekoľko dní ženiť, preto sa rozhodol pozvať všetkých svojich kamarátov do svojho sídla, kde deň pred svadbou si spoločne užijú a zaspomínajú na staré časy.

Dnes sú všetci jeho kamaráti iní. Niektorí už v chomúte, iní sa chystajú a ďalší o tom ani len nechýria.

Okrem všetkých kamarátov a ich partnerov sa na oslave zúčastnila aj Alex.

V noc pred samotným svadobným dňom sa udeje niečo strašné, čo poznačí Alex. Ženícha to nesmierne zarmúti a svadba sa ruší.

O rok ich Lucas pozve znova osláviť ročné výročie svadby. Ale ako to, keď sa predsa svadba nekonala?

Všetci prídu a Lucas si pripravil spoločnú hru. Hru na vraždu. Každý jeden dostane kostým a aj rolu napísanú na papieriku.

Najprv to vyzerá ako nevinná hra, no vykľuje sa z toho niečo oveľa vážnejšie a nebezpečnejšie.

Kto je vrah a kto je nevinný?

Čo ma Lucas vlastne za lubom?

Do cesty pribudnú ďalšie prekážky a nevinná hra sa komplikuje.

Táto kniha ma úplne prekvapila.
Musím dodať, že takýto žáner nečítam no toto spojenie bolo pre mňa wau.

Dráma spojená s kúskom romantiky, objasňovanie vraždy a hľadanie pravdy. Čo kto tají a čo kto vie.

Všetky postavy boli skvelé. Nikto nebol neviniatkom, každý sa na niečom podieľal, či už v minulosti alebo v súčasnosti.

Veľmi sa mi páčilo prostredie, v ktorom bol dej zasadený ako aj správanie a konanie určitých charakterov.

Dostali ma všetky tie konečné zistenia, odhalenia pravdy, klamstvá ako aj samostatný koniec.

Po tejto knihe som sa rozhodla siahnuť po tomto žánri častejšie.




V bezpečnom úkryte je kniha pre teba, ak máš rád záhady, klamstvá, stopy a zisťovanie súvislostí.
Kniha, kde zvraty by ťa nemali vôbec prekvapiť a predsalen,...

Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Ikar a konkrétne internetovej stránke Bux.sk

Knihu nájdete po kliknutí na obrázok:

Internetové kníhkupectvo BUX.sk




Tejto knihe musím dať plný počet pretože to bola taká pecka. Prečítajte siiii!!!!


- nenechajte sa oklamať, Miška :)








You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *