Pláž v Chorvátsku

by - 19.7.22


Pláž v Chorvátsku
Julie Caplin


Pôvodný názov: The Secret Cove in Croatia
Žáner: Romantika/Beletria
Séria: Romantické úteky
Diel: 5./možné čítať samostatne
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Grada
 

Maddie po vysokej škole, ktorú si robila vo vyššom veku ako to býva zvykom rovno po strednej sa potuluje a snaží nájsť samu seba a vhodnú prácu. Miluje kreslenie, maľovanie, no hneď v prvej galérii jej dali pocítiť, kam patrí. Keď jej zavolá kamarátka Nina, že by vedela o jednej práci, Maddie neváha a berie, čo jej život ponúka,  a tak sa ocitá ako pomocná sila na lodi v Chorvátsku, ktorú si prenajali menšie celebrity. Medzi členov patrí aj Ninin brat Nick, ktorý chodí s modelkou Tarou. Maddie sa tešila na niekoho známeho, kto jej bude spríjemňovať túto prácu. Opak však bol pravdou. Nick sa vyznamenal hneď pri príchode. 
Maddie varí, upratuje, nakupuje a voľné chvíle trávi potulkami po meste, maľovaním, alebo oddychovaním na lodi. Spoznávajú zákutia krásneho Chorvátska, stretávajú mnoho zaujímavých ľudí a prepadajú láske. 
Maddie sa čím ďalej, tým viac páči Nick a jeho povaha. Nanič sa nehrá, len nevie, čo chce.
Jeho priateľka Tara je namyslená, sebaistá a rozhodne protivná ženská. Presný opak Nicka a Maddie. Ďalší členovia sú z oboch súdkov. Niektorí sú slepo zamilovaní, iným zasa ide len o jedno. 
Na tejto plavbe sa ale všetko zmení.
 
Vážim si na nej veci, ktoré ty nedokážeš oceniť. Je láskavá, pozorná, súcitná, milá, talentovaná... A mohol by som pokračovať ešte dlho, ale tebe by to bolo jedno, pretože tebe tieto vlastnosti nič nehovoria.“
 
Ďalšia kniha zo série Romantické úteky a ja som ju musela mať prečítanú. A tak sa aj stalo. Síce som knihu čítala troška dlhšie (rozumej 4 dni s prestávkami :D), no rozhodne som si príbeh užila. 
Maddie sa mi ako hlavná postava dosť páčila. Nešlo o krehké mladé žieňa, ale o silnú ženu so srdcom na správnom mieste. Užívala si prácu a bola jej plne oddaná. 
Na tejto knihe sa mi páčilo asi všetko. Chorvátsko ako skvelý tip na dovolenku, kde máme spomenuté rôzne pláže, miesta, či reštaurácie. Plavba na lodi, ktorá je rozhodne aspoň pre mňa zaujímavou témou, raz by som si chcela takú dopriať. Možno niečo vymyslíme. ;) 
Ďalej sa mi páčili takmer všetky postavy až na Simona, Taru a Cory. Tak to bolo niečo strašné, ale super, ako ich autorka dokázala vykresliť. 
Pri tejto knihe som sa cítila príjemne. More, lode, láska, zábava, dobrodružstvá. Ako keby som tam bola a prežívala to, čo oni. 
Túto knihu odporúčam ako skvelý tip na čítanie na dovolenke, pričom si oddýchnete a budete mať rozhodné dobrý pocit po prečítaní :)  ♥.
 
 

 

 
 
 
Za možnosť prečítania si tejto skvelej knihy vďačím internetovému kníhkupectvu PreSkoly.sk 
 
Knihu si môžete zakúpiť tu:
 
 
 







 
- pocestuj s knihou do Chorvátska, Miška :)





















 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *