Prekliaty kráľ a krvavá koruna

by - 19.3.24


Prekliaty kráľ a krvavá koruna
Carissa Broadbent


Pôvodný názov: The Ashes and the Star-Cursed King
Žáner: Fantasy, Romantika
Séria: Koruny Nyaxie
Diel: 2.
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Motýľ
 

Skončenie turnaja Kejari sa nieslo v duchu dvoch víťazov - Oraya a Raihn. Dvaja najsilnejší súťažiaci to dotiahli do samotného konca. Láska, ktorá sa medzi nimi zrodila sa jednou udalosťou premenila na obrovskú nenávisť.
 
Raihn odhalil svoje veľké tajomstvo a mnoho upírov spoločne s Orayou ostali prekvapení.
 
On zasadol na trón a ona sa nasilu stala jeho manželkou. Znenávidela Rhaina, pretože jej nikto neostal a podlo ju zradil. Nemá pri sebe nikoho, na koho by sa mohla spoľahnúť. Vincent jej klamal, Rhain jej klamal. Je niekto, kto ešte hovorí pravdu a stojí pri nej?
 
Kráľovstvo má nového panovníka a akosi tam nie všetko funguje tak, ako by malo. Chystajú sa bitky, vytvárajú sa tajné spiknutia a nič nie je tak, ako by malo byť. 
 
Oraya nemá na výber a predsa sa musí spojiť s kráľom Rhainom, aby im ostalo kráľovstvo.
 
Podarí sa im vysporiadať so všetkými zradcami? Dokážu oni dvaja spoločne navrátiť silu kráľovstvu, alebo je už všetko stratené?
 
Oraya postupne odhaľuje Vincentove tajomstvá, svoju minulosť a otvára svoje ľudské srdce ♥.  


 

„Zomrieť namiesto toho, aby som ťa zabil?“  povedal potichu.  
Áno, stálo by to za to. Dokonca aj ja som si musel niekde stanoviť hranice. Ty si tá hranica, Oraya.     

 
Na druhé pokračovanie knihy Zmija a krídla noci som sa nesmierne tešila. Jednotka sa mi veľmi páčila a po tom konci som sa skutočne nevedela dočkať toho, čo nám prinesie pokračovanie. A Prekliaty kráľ a krvavá koruna sú na scéne. 
Hrúbka tohto dielu ma veru prekvapila. Nečakala som, že to bude takmer dvojnásobok jednotky, ale to vôbec nevadí.
Tak isto ako aj počas čítania jednotky, úvod bol pre mňa menej zaujímavý. Pri tomto pokračovaní to bolo ešte dlhšie. Do takej polovici tam bolo menej akcie, menej romantiky, veľa fantasy :D. Našťastie v takej polovici knihy sa to skutočne rozbehlo tým správnym smerom. Možno aj preto mi to čítanie trvalo dlhšie, že som sa nevedela do príbehu začítať tak poriadne. Ku koncu to ale bolo super. Po pár romantických stránkach som znova bola na tej správnej vlne, haha.
 
Tento knižný svet je naozaj parádne premyslený. Veľmi sa mi páčilo, ako autorka priniesla na scénu skvelé postavy, najmä Rhain, on je pre mňa taký dokonalý upír, že až. Nič zlé mu nemôžem vytknúť. Také zlatíčko, ktoré by ste aj vy chceli mať doma :D. Páčilo sa mi ešte to odhaľovanie minulosti, všetky tie prekvapenia a vzájomné spojenia. 
 
Celkovo je toto skvelý príbeh, ktorý má len dve časti a rozhodne je parádne premyslený. Povedala by som, že toto je séria pre milovníkov dobrého romantasy-fantasy, lásky upír-človek, erotiky a skvelých knižných charakterov. Možnože práve vám nebude prekážať pomalší začiatok a užijete si to aj napriek tomu. No rozhodne ten začiatok stojí za to, aby ste sa ním prelúskali, lebo potom, čo knižné srdce dostane, to by vám chýbalo. Celkovo túto sériu hodnotím veľmi, veľmi pozitívne a určite sa k nej ešte niekedy vrátim.  
 
Obrázok príbehového pinu
 

 
 
 
 
 
 
Za túto krásnu knihu vďačím skvelému kníhkupectvu PreSkoly.sk  ♥.
 

 



 




 
- príjemné dočítanie pri ďalšej recenzii, priatelia,
Miška💛





















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *