A Court of Frost and Starlight

by - 28.7.18

A Court of Frost and Starlight

Sarah J. Maas

 Žáner: Fantasy

Séria: ACOTAR

Časť: 3.1

Rok vydania: 2018

Čítané v: angličtina

Vydavateľstvo: Bloomsbury





Na Nočnom Dvore sa oslavuje Zimný slnovrat, ktorý je niečo, čo Feyre zažíva prvýkrát odkedy je s novou rodinou - s Vnútorným kruhom.

Spoločnými silami sa snažia znovu prerobiť zničený Nočný Dvor a svet okolo.

Počas Zimného slnovratu oslavuje Feyre svoje narodeniny. Tradíciou je dávať si počas tohto ich sviatku darčeky. Feyre však dostane pár darčekov naviac, keďže je to jej veľký deň.

Ona nechce nič viac len byť spolu s novou rodinou, sestrami a aby všetci, čo utrpeli straty, žili šťastne.

V knihe sa strieda viac pohľadov.

 Hlavnými sú Feyre a Rhysand, ktorý majú ja-rozprávanie.

Ďalšími sú Cassian, Morrigan, Nesta, pri ktorých si môžeme všimnúť on-rozprávanie.

V tejto novelke sa dozvedáme ako žijú charaktery po veľkej bitke a čo ďalej robia so svojimi životmi, či sa zmierili s istými udalosťami, alebo ani nie.

 



Tak ako vždy, aj teraz som sa tešila na novú knihu, teda novelu, od Sarah. No ostala som nemilo prekvapená.

Krásna obálka ale to je asi tak všetko. :(

Fajn, akože návrat k mojim obľúbeným postavám bol super, taký Rhysie & Cassian & Azriel stoja za hriech :D, no čo taká Feyre, Nesta a Elain? 

Bože, to bolo utrpenie. -_-

Prečo vôbec písala túto novelu? Načo to bolo dobré? Ok, niekomu sa to môže páčiť, ale pre mňa to bola strata času. To som si radšej mohla prečítať Trón zo skla odznova. Pretože to bola pecká narozdiel od tohto.

Nechápala som tomuto vôbec. Čo si akože Nesta dokazovala celým týmto? Neznášam ju! Len pevne dúfam, že sa akože dá do poriadku, lebo neviem no. :D

 *SPOILER ALERT*

Chcela by som strašneee vedieť, čo jej kúpil Cassian. Prečo to len vyhodil? Alebo to Nesta nájde? Hmm, čo si myslíte?

Vzťah Elain a Luciena sa nikde neposunul, a chýbalo mi viac Luciena. On mi príde ako taký chudáčik, ktorý stojí medzi dvoma svetmi.

Čo sa to akože stalo s Tamlinom? Vôbec ho neľutujem, ale akože nech sa vzchopí, lebo to nedopadne dobre pre nikoho. Ohrozuje ostatných.

Čo akože robila Morrigan? Vysvetlí nám niekto niekedy, čo to tam vlastne bolo? Alebo som to mala vedieť? Hmm




Ahá, na Feyre som skoro zabudla. :D No akože, strašne chce pomôcť druhým, ale niektorí o jej pomoc nestoja. Niektorými chvíľkami som ľutovala jej partnera, ako to dokáže s jej náladičkami zvládnuť.

Jediné plus sú moje zlatíčka Rhysie -kokso to je tiež zdrobnenina :D -, Cass a Az. Oni sú naozaj také Illyrianské detičky ♥.

 

O nich by som dokázala čítať donekonečna. Kľudne mi niečo pošlite dáke tie fan-fiction, či ako sa to povie, a ja to budem žrať všetkými desiatimi.

Vlastne, toľkoto otázok som nemala ani po prečítaní ACOWARU. ._.

Ak ste sa našli v mojej recenzii, napíšte mi komentík prosím, nech sa necítim zle, že som to takto zhejtovala. 

Ak sa vám však novelka páčila, som len rada :) a dúfam, že som vám touto mojou recenziou neznechutila čítanie.

 



Ani neviem komu mám toto odporučiť. Ak si fanúšikom Sarah a nechceš aby ti niečo od nej chýbalo, tak určite nečakaj.

Ak sa chceš dozvedieť niečo viac, tak sa nedozvieš skoro nič :D.

 No ak sa chceš znova ocitnúť vo svete Nočného Dvora, tak kľudne po tomto siahni.



Za knihu, ktorá mi krásne zdobí knižnicu ďakujem Mega Knihám ♥. Teraz nekecám, ale oni majú fakt skvelé knihy za skvelé ceny. Zatiaľ čo pozerám tak najlacnejšie :O.

Za facku si ju môžete objednať hneď tu:

A Court of Frost and Starlight 

 

 

A Court of Frost and Starlight hodnotím 3*, a to je asi len za obálku, Rhysa, Cassa a Azriela.

 

Ako sa vám páčila táto novela? Dajte mi vedieť v komentoch :).

 

-Miška 


 

 

 

 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *