Šéf môjho šéfa + Šéfom môjmu šéfovi

by - 26.1.19

Šéf môjho šéfa

Šéfom môjmu šéfovi

Michaela Zamari











 Prvá kniha ...

  Nele osud veľmi neprial. Keď sa tešila, že je všetko krásne, nakoniec sa to stalo opakom. Prišla o to najdrahšie a preto sa uzavrela sama do seba. K telu si nikoho nepúšťala okrem najlepšieho kamaráta Nicka. Našťastie má svetové kamarátky, ktoré ju vždy podržia a nikdy ju nenechajú piť/byť samú. Starí rodičia spolu s otcom jej tiež veľmi pomáhajú a vždy jej pripravia ten najchutnejší obed. 


   Super pracovná pozícia a pracovné vzťahy jej veľmi prospievajú. A práve tu sa to všetko začína. Keď sa má objaviť šéf Nelinho šéfa, Nela dúfa, že to rýchlo ubehne a všetko sa vráti do normálu. No všetko od základov sa zmení. Do Nelinho života konečne prichádza niekto nový, záhadný a hlavne sexi, kto jej život obráti hore nohami.



  Tomas nie je len taký obyčajný chlap. Má nesmierne veľa tajností, ktoré Nele len tak neprezradí. Snaží sa dobyť jej srdce a získať si jej dôveru spoločne s jej láskou. Chýry a všakovaké aktivity hrajú v jeho neprospech. Dokonca jej vyrazí dych a ona to nedokáže predýchať a rozhodne sa mu neveriť a vylúčiť zo svojho života.








Druhá kniha ...

Nie je nič lepšie ako dobrodružstvá s Nickom, Liou a Gabi. Na Tomasa sa snaží Nela zabudnúť, ale keď ono to vôbec nie je ľahké. Snaží sa svoju myseľ zamestnávať čo najviac, no nestačí to.



Keď sa však Tomas čistou náhodou začne znova pohybovať v Nelinom okolí, nedokáže mu dlho odolávať. Vypočuje si jeho verziu príbehu a rozhodne sa mu dať ešte jednu šancu. No čo, keď aj túto premárnia? 

 

Konečne nastane čas, kedy Nela môže rozvíjať aj svoje záľuby. Cestovanie, fotenie - práve to sa stáva jej útočiskom.

Nela zisťuje, že Tomas jej znova zabudol niektoré, celkom dosť podstatné veci povedať. Čo už má s ním robiť? Môže mu veriť? Tomas je však s Nelou akosi spojený. Nick tiež narobí haló a zmarí Neline ilúzie. Nela nevie, čo robiť. Našťastie prichádza neočakávaná svadba, ktorá buď všetko zničí alebo vyrieši.  

 



Môžete celý život obdivovať toho, kým by ste chceli byť, alebo môžete byť tým, koho obdivujete.




K tejto duológii som sa dostala práve vďaka autorke Miške, ktorá ma oslovila, či by som úprimne nezrecenzovala jej knihy. S potešením som, samozrejme, súhlasila. Veď čo môže potešiť čitateľa viac, ako keď ho osloví sám autor?! Priznávam, dlho som čakala kým som sa do týchto kníh pustila, pretože som mala aj iné povinnosti. No prišiel nový rok a s ním aj nové rozhodnutia a ja som sa konečne pustila do čítania. 

Obe knihy majú dokonalé obálky, až som nevedela z nich odtrhnúť oči. Potom som sa pustila do príbehu a Tomasa Leroya som si hneď obľúbila. Takýchto sexi badass chlapov ja môžem. Musím povedať, že som si všetky postavy zamilovala a vedela by som si predstaviť príbehy aj z ich pohľadov. Nela bola postava, ktorá si toho naozaj veľa preskákala. Niekedy mi jej bolo ľúto no niekedy som jej chcela jednu vraziť. A presne takto sa aj my správame. V skutočnosti nás niekedy treba prefackať aby sme si uvedomili, čo robíme. Dosť často sme odkázaní sami na seba aj keď potrebujeme niekoho pri svojom boku. 

Stretla som sa s názorom, že jednotka sa čitateľom páčila viac ako dvojka. No za mňa je to skôr opačne. Dvojka mala v sebe viac dobrodružstva, zábavy, zážitkov, lásky, sklamaní. A hlavne bola hrubšia :3. 

Čitatelia, ktorí ľúbite romantiku, tieto dve knihy vám určite nesmú v knižnici chýbať. Možno sa dokonca s príbehom aj stotožníte a zistíte, že to je príbeh hodný reality.

Mne sa obe knihy nesmierne páčili a preto ich hodnotím plným počtom.

Som rada, že na slovenskej scéne sú takýto skvelí spisovatelia. Hlavne takí milí ako je Miška a bez problémov komunikujú s nami, čitateľmi. ♥  

Otázka na vás: Čítali ste niečo od Mišky? Ako sa vám páči jej štýl písania? Aj na vašom názore mi záleží :).

A viete čo? Miška chystá vydanie ďalšej knihy, ktorá vyzerá brutálne dobre, už len samotná obálka mi znova počarila, veď posúďte sami:


Dočítania, vaša Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *