Cukor a bič

by - 17.6.19


Cukor a bič

Jo Jakeman



Žáner: Triler
Pôvodný názov: Sticks and Stones
Rok vydania: 2019 
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/Lindeni


Imogen konečne žije bez svojho psycho manžela sama v ich dome spolu s ich synom Alistairom, ktorého nadovšetko miluje a spravila by preňho čokoľvek. Jediné čo od Phillipa chce je rozvod. No on jej to nechce len tak uľahčiť. Má podmienku. Ak sa odsťahuje z ich domu rozvodové papiere hneď podpíše. Ale kam Imogen pôjde? K matke, ktorá ledva má byt akurát tak pre seba? Snaží sa ho presvedčiť, aby ich z tadiaľ nevyhadzoval, no neúspešne.



Phillip je policajtom. Posledné dni však netrávi v práci. Jeho nová snúbenica Naomi vyzerá, že žije skvelý život s mužom, ktorého miluje. No nie je to ale vôbec tak. Keď sa raz u nich zastaví Imogen príde na to, že aj jej Phillip ubližuje.

Prvou ženou, ktorú asi jedinú Phil miloval bola Ruby. Jej nikdy tak psychicky ani fyzicky neubližoval ako tým druhým dvom. No predsa sa neskôr s ňou rozviedol, pretože mu nemohla dať deti.

Tri ženy, ktoré sa nenávidia nemajú na výber a spoja sa a spoločnými silami sa snažia prežiť. Zavrú Phillipa do pivnice a tam ho držia. Nechcú mu však ublížiť, chcú len aby sa spamätal. No všetko sa to zvrhne.

Čo dokáže jedna žena?





Toto bol môj prvý psychotriler s nečakanými zvratmi a akože musím uznať, že to bolo zaujímavé čítanie ale čakala som niečo lepšie. Možno niečo drsnejšie. 

Odpočítavanie dní do Phillovho pohrebu ma nútili čítať ďalej a ďalej, veď zvedavosť nepustí a chcela som sa dozvedieť ako drsne zomrie. A poviem vám, ostala som sklamaná. Takýto koniec? Doslova o ničom. Normálne som nechápala, či dobre čítam alebo ma oči klamú :D 

Hlavná postava Imogen, manželka, vdova a matka. Osoba, ktorej som veľmi na chuť neprišla. Viem, že chcela ochrániť svojho jediného syna pred jeho psychopatickým otcom, no išlo iba o to? 

Skôr som si obľúbila Naomi, či dokonca Rachel najlepšiu kamarátku hlavnej postavy. 

Po tomto asi už nechcem znova čítať trilery. Myslím, že ostávam pri Young Adult a romantike.





Ak ste ešte triler nečítali, skúste tento a uvidíte, či sa vám tento žáner začne páčiť. Ak očakávate romantiku, tu ju vôbec nenájdete. No ako taký slabunký triler vám môžem odporučiť. Aj tak najlepšie sami posúdite, či sa vám takéto niečo páči :)

Za recenzný výtlačok ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia, ktorý ma k takémuto žánru dostali :)

Ak máte záujem, knihy si môžete objednať jednoducho tu:






Čo viac k tomu dodať.




- vyberte si ten správny triler, s pozdravom Miška :)


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *