Dôverne neznáma

by - 29.6.19

Dôverne neznáma

Andrea Virk



Žáner: Skutočný príbeh
Druh: jednodielovka
Vydavateľstvo: Moderné romány






Kristína žije normálny život so svojou krásnou štvorročnou dcérkou vo Viedni. Vychováva ju sama a spoločne chodia do škôlky, ktorej je Kristína riaditeľkou. Pochádza z Popradu a sem sa presťahovala za lepším platom.

Ako každé dieťa ani Anička nie je výnimkou a trápia ju ľahké zdravotné problémy. Nič, čo by sa nedalo menšou operáciou napraviť. Bez rizika. 

No všetko sa nečakane skomplikuje a Kristína zažíva tie najhoršie dni svojho života. Na pomoc jej prichádza mama.

Kristína začína nový život. Všetko sa behom jedného dňa zmení. 

Nájde znova svoje šťastie? Alebo ostane žiť na tabletkách?

Skutočný príbeh, ktorý chytí za srdce aj teba.


Tí, čo majú partnera, v duchu, a občas aj poriadne nahlas, dávajú najavo nevôľu nad tým, že nejakého majú. Tí, čo partnera nemajú sa utápajú v smútku a prisahajú, že by dali všetko za to, keby s nimi nejaký chcel žiť.

Mať vlastný byt, prípadne dom.

Byť chudší, krajší, atraktívnejší, dokonalejší.



 
Toto je asi môj prvýkrát, kedy som čítala skutočný príbeh. 

Asi sa skôr skryjem do nejakého fantasy sveta a nemám chuť čeliť skutočnosti. No dostala som ponuku spraviť recenziu a rozhodla som sa konečne skúsiť aj takéto niečo. 

Začiatok, teda prológ, je fenomenálny. Taký skvelý a hneď ma chytil do čítanie. Okamžite som ho musela ukázať svojej kamarátke, že či ma chápe? Súhlasila so mnou.

Príbeh sa odvíjal príjemne, nič nebolo zrýchlené, žiadne naťahovanie. Autorka sa zaoberala životom, skutočnosťou. 

Veľmi oceňujem, že sa človek nebál a vyrozprával nám svoj príbeh. Príbeh, ktorý bol smutný, silný, krásny ale hlavne ozajstný, nevymyslený. Zúfalstvo, láska, nenávisť.
 
A hlavne som si počas čítania uvedomila, že môžem byť vďačná za to, koho pri sebe mám a nikdy, ale nikdy neodcudzovať človeka, len na základe klebiet alebo niečoho, čo nie je overené. Ani si nevieme predstaviť ako tomu človeku môžeme ublížiť. 

Takže, prosím, aj vy. Radšej sa danej osoby spýtajte narovinu ako šíriť nepotvrdené informácie.






Ak si radi prečítať knihu zo života, poďte do tohto. Ak si myslíte, že ste na tom zle, poďte do toho. Príbeh, ktorý vám otvorí oči vo viacerých veciach.




Ďakujem vydavateľstvu Moderné romány za poskytnutie recenzného výtlačku.
Som rada, že vydávajú skutočné knihy a my ich môžeme čítať.


Knižočku si môžete zakúpiť preklikom jednoducho tu:

 


Dôverne neznámu hodnotím 4*. Skvelá kniha 




- krásne prázdniny praje Miška :)




You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *