Zákon príťažlivosti

by - 30.4.20

Zákon príťažlivosti
Katarína Kuniková



Typ: jednodielovka
Žáner: Romantika, Beletria
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

 Vyštudovaná právnička Laura sa svojmu povolaniu rozhodne nechce venovať. Odchádza z pohodlia domova, zanecháva svoju matku samotnú. Stáva sa z nej samostatne žijúca mladá dáma utekajúca od minulosti.



Byt, do ktorého sa nasťahovala, jej postačuje. Čo ju však štve, je spoločný balkón so susedom, ktorý ale určite nie je žiadny hanblivec. Promiskuitný chlap si kráti dlhé noci so ženami.

Laura pracuje ako predavačka v butiku s topánkami. Táto práca sa jej však vôbec nepozdáva, no živiť sa nejako musí. Po práci si chodí vyčistiť hlavu do blízkeho fitka. Tam spoznáva Niku, ktorá jej pomôže v kariérnom raste.

Albert a Laura sa takmer neustále hádajú, nevedia nájsť spoločnú reč. On jej lezie na nervy svojím správaním a alkoholom, ona jemu zasa jednoduchosťou a podobnosťou s jeho matkou.



Lauru začne baliť pohľadný chlap Richard. Ona ho však nechce. Nevie si predstaviť byť po jeho boku. Pracovne odchádza do Talianska. Čo sa kariéry týka, začína sa jej plniť sen. Stojí pred ťažkým rozhodnutím, ktoré môže jej život kompletne zmeniť.

Albert začína ukazovať svoju pravú tvár. Keď prídu ťažké dni, vie sa o Lauru postarať. Dokonca, vie byť aj milým človekom. Slová radšej napíše ako povie. No nie je to všetko len pretvárka?

Laura má na výber a je na nej, pre čo, alebo pre koho sa rozhodne.


 Príbeh Alberta a Lauri ma chytil za srdiečko.

Myslím si, že táto kniha je krásna. V príbehu nie sú žiadne klišé momenty, skôr ide o realitu. Postavy boli všetky skvelé. Páčilo sa mi Laurino odhodlanie, ako aj Albertova namyslenosť.

Autorka sa zamerala na silnú tému, čo sa zdravia týka. Mňa takéto príbehy vedia poriadne chytiť. (Nechcem spoilerovať, preto skôr takto neutrálne píšem.)

Čo sa obálky týka. Toto bol mega skvelý krok. Prekrásna obálka, ten názov a okolo toho čipka. Keď prejdete prstami, ach. Nádherne zladená zlatá s čiernou. Už len kvôli obálke by som túto knihu chcela prečítať. Samotný príbeh je dojemný, krásny a silný.

Mimochodom, veľakrát som začula, že kniha vyzerá ako 50 odtieňov. Omyl. To môže povedať človek, ktorý túto knihu vôbec nečítal. Je to úplne niečo iné a predsa krásne. Možno krajšie ako spomínaných 50 odtieňov šedej.

Tenučká kniha, ale predsa taký dlhý príbeh.

Zákon príťažlivosti napísala debutantka, no nebola by som to vôbec tušila. Som veľmi rada, že každým rokom na slovenskom knižnom trhu pribúda viac a viac skvelých slovenských spisovateľov.



 Túto jednohubku, knihu, ktorú prečítaš na posedenie, odporúčam všetkým milovníkom romantiky, humoru, love-hate vzťahov a mačiek :)


Za recenzný výtlačok z celého ♥ ďakujem pani autorke Kataríne Kunikovej. Som rada, že  na našej slovenskej scéne máme takúto začínajúcu spisovateľku. Veľa úspechov želám. 

Prikladám odkaz, kde si knihu môžete zakúpiť :)







Zákon príťažlivosti ma veľmi milo prekvapil. Čakám na ďalšie diela :)
 - dávajte si pozor s kým zdieľate balkón, Miška ;)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *