Tipy na (nielen) vianočné darčeky

by - 1.12.20

Tipy na (nielen) vianočné darčeky

 



 
Vianoce sa pomaly ale isto blížia a ja vám presne rozumiem, aké je ťažké vybrať nejaký darček pre svojho blížneho. Rada by som vám v tomto článku priniesla zopár tipov, ktoré by vás mohli zaujať. Nie všetky darčeky sú vyslovené vianočné, niektoré môžu byť aj na Mikuláša, či narodeniny, meniny :).
 
Budem rada, keď aj vy prispejete a napíšete do komentára vaše nápady na darčeky. Tiež chcem pripomenúť, že to vôbec nemusia byť len knižné. Ja som vybrala aj neknižné darčeky ;). Tak poďme na to...

Ako prvé by som začala určite knižnými darčekmi.

1) Harry Potter
Pre všetkých fanúšikov Harryho Pottera nastal ten čas zaobstarať si krásnu novú edíciu, ktorú nakreslil slovenský karikaturista. V prenádhernom boxe nájdete 7 kníh, ktoré sú pôvodného vydania ale obálky, zadné strany a knižné chrbty sú prerobené. Spolu vytvárajú krásnu zostavu. Ja som dokonca donedávna nevlastnila žiadnu Harryho knihu, lebo som vedela, že príde niečo takéto mega :).

2) Knihy, knihy, knihy
 ... kúp mi radšej knihu... Videli ste už tú novú reklamu od Martinusu? Ešte nie? Tak si mrknite videjko nižšie ;)

 

 

Rozhodne knihomoľa nepoteší nič viac ako jeho vysnívaná knižka, ktorá sa teraz nachádza na jeho zozname/wishliste. Knihy, ktoré odporúčam ja si môžete pozrieť na tomto blogu v rubrike Recenzie.
 
Knižný diár, receptár, či fotoalbum sú tiež veľmi zaujímavé a atraktívne darčeky.

3) Knižné drobnosti

Záložky do kníh, lepíky či knižné sviečky alebo náramky? Niet lepšieho výberu. Na slovenskom knižnom trhu nájdeme rôzne krásne výrobky.

Knižné sviečky
Dnes nájdeme aj na Slovensku tvorcov knižných sviečok. Ako príklad som vybrala Terezičku z @kniznemaniacky
Z českej scény je to Abyss Candle
Okrem knižných sviečok sú populárne Yankee Candles (takú by som jedného dňa chcela mať), alebo Prices či slovenská výroba Luminia.



Knižné náramky
Máte obľúbenú knihu, ku ktorej by ste chceli napríklad náramok? Nie je problém. @astri.di.angelo ponúka krásne výtvory ale tiež Abyss Candle má niekoľko na svojom eshope

4) Čaje, káva
Ku každej knihe patrí niečo teplé na pitie. Každý jeden knihomoľ si pochutná na niečom inom.

Pečené čaje, sypané čaje, alebo vrecúškové. Možností je veľa.

Káva zo stroja, mletá káva, zrnková. Ktorá je tá naj? 

5) Šálky, hrnčeky
Ku káve a dobrom čajíku sa rozhodne hodí krásna šálka. Či už s vianočným motívom alebo taká neutrálna, čo sa hodí na každé ročné obdobie. Teraz veľmi idú také s dvojsklom, musím si aj ja taký zaobstarať.
 
4Home Termo pohár na latté Hot&Cool 350 ml, 2 ks

A čo taký KeepCup? Rozhodne áno. Svoj obľúbený nápoj si môžete zobrať so sebou kamkoľvek. Cez zimu rozhodne super parťák na prechádzku alebo na dlhú cestu autom. Nájdeme ich v rôznych veľkostiach a farebných kombináciach. 

KeepCup Original Scarlet S, 227ml


6) Kozmetika, zdravie
Poslednú dobu som sa rozhodla viac starať o svoje vlasy. Vedeli ste, že nie je dobré často si robiť vrkoče? A ja som si robila takmer každý deň. 
 
Keď som si zakúpila u kaderníčky masku na vlasy o 3x viac ako stojí na internete, tak som skoro odpadla. Ale bolo mi ľúto povedať jej, že ju nechcem. Nádherne voňala a na moje čerstvo vyperoxidované vlasy skvelý balzam :D. 
Okrem toho som si u Ježiška objednala šampón a masku na rozštiepené končeky. Také babské záležitosti. Odporúčam také produkty, ktoré nájdete u kaderníkov ako napríklad Revlon, teraz dosť známa značka HairBurst, alebo Loreal Proffesionel, či Garnier.
 
Darčeková kazeta For Longer Stronger HairRegeneračný šampón na vlasy Papaya Hair FoodMaska na vlasy Macadamia Hair FoodRevlon Professional Uniq One All In One Classsic kozmetická sada IV. pre ženyL’Oréal Professionnel Serie Expert Pro Longer darčeková sada (pre zdravé a krásne vlasy)
 
Pekným darčekom je aj dezinfekčný gél (v tejto dobe, keď ich je nedostatok). V drogérii DM majú krásne balenia s príjemnou vôňou a viete si ich jednoducho pripnúť na svoju tašku. 
 

 
 
Kolagén sa v poslednej dobe rozmohol. Výživový doplnok, ktorý obsahuje vitamín C a prispieva tak k správnej tvorbe kolagénu, k správnej funkcií kostí a chrupaviek. Zinok prispieva k udržaniu zdravej pokožky, vlasov a nechtov. Nie darmo mi ho odporúčala aj moja kaderníčka. Pochvaľujú si ho aj starší ľudia, mamičky ale aj mladé ženy, či muži.
 
7) Ponožky, šály, čelenky
Kedysi boli toto také nudné darčeky, no neviem ako vy, ja sa dnes veľmi poteším teplým ponožkám, podkolienkam, nadkolienkam. Veľmi známe sú eshopy Dedoles a Fusakle, ktoré určite poznáte, no možno niekto z vašich známych ešte o nich nevie a tak ho prekvapíte. :)
Šály, ktoré krásne zahrejú a rozhodne spravia aj fádnu zimnú bundu krásnou.
Počuli ste už o hačkovaných čelenkách? Že nie? Tak to musíte napraviť :). Stránka tvoriť a ľúbiť prišla s krásnym návodom ako si jednoducho uhačkovať krásnu, štýlovú a teplúčku čelenku. Toto je varianta skôr pre tých, čo nemajú radi čiapky a chcú nechať vyniknúť svoju krásnu hrivu. Ja som takto dala jednu urobiť priateľovej mamine a veeeľmi sa mi páči. Bola som navnadená spraviť niekoľko pod stromček, no neviem, neviem :D.
Pridávam vám návod, na túto krásnu vec a ešte krajšie bude, keď ju niekomu darujete DIY je vždy najkrajší darček.  


Potešte sa týmto kúskom Dedoles Veselé ponožky Knižnica
 
Háčkovaná čelenka




8) Parfémy
Ako aj dámy, tak aj páni sú radi príťažliví a k tomu patrí dobrý parfém, toaletná voda. Prijateľná cena za prijateľnú kvalitu je značka Mexx ako dámske tak aj pánske. Najradšej mám však voňavky z Oriflame. Majú skvelú vôňu a dlho vydržia na tele, oblečení.


Mexx Life is Now  for Her toaletná voda pre ženyMexx Ice Touch Man Ice Touch Man (2014) toaletná voda pre mužov

9) Niečo pre bradatých mužov
Ak máte bradatého priateľa, ocina, starkého, kohokoľvek, rozhodne mu kúpte niečo na bradu. Ale niečo dobré, čo ocení :D Môjmu priateľovi sa  zapáčila taká sada, ktorá obsahuje kefu, hrebeň a rôzne doplnky na starostlivosť. On už vie ako to použiť. :D  
 
SadaRollerDopingBeardroids

10) Kolatch
Čítate správne. Kolatch, alebo teda Tuba, je krém v tube s príchuťou pistácie, čoko a kokos, cappucino, slaný karamel, lieskový oriešok, mandle a škorica. Niektoré nájdete aj na mojadm.sk. Ja plánujem kúpiť na Mikuláša. Pst, neprezraďte ma. 


undefined undefinedTuba Čoko a kokosTuba Cappucino

11) Fotografie
Nie je nič krajšie ako spomienky. Minulý rok som darovala rodine kalendár s našimi fotografiami a pritom som doň vyznačila, kedy má kto sviatok. Viete, ako ich to potešilo? A pre starých rodičov je to krásna pamiatka. 
 
Fotoalbum tiež nie je zlý nápad. Poznáte scrapbooking? Kúpite si prázdny fotoalbum a doňho si vy sami vlepíte fotky, rôzne mini obrázky, použijete washi tapes, napíšete kedy sa foto cvakla a krásny originálny darček je na svete :) 
 
Odporúčam vám stránku EmpikFoto, ktorú nájdete aj ako aplikáciu a jednoducho si fotky v mobile nahráte a pošlete na odoslanie. Jednoduché a krásne a za super cenu. Ponúkajú aj rôzne zľavy. 
 
12) Adventné kalendáre
Keď sa spomenie slovko adventný kalendár, napadne nám častokrát, taký plnený čokoládou. No ja vám chcem ukázať iný kalendár. 
 
Počuli ste o kalendári naplnenom kozmetikou, ponožkami, či pivový, alebo rumom? Áno, čítate správne, aj takéto adventné kalendáre už existujú. Dokonca aj pre mužov. Mne sa nenormálne zapáčili. Toto je môj prvý rok, kedy som si zaobstarala kalendár. Dokonca tri. Ups, asi celkom dosť, ale každý je iný. Jeden je čisto s kozmetikou na tvár, iný zasa s telovou kozmetikou a tretí je taký mix kozmetiky. A je to skvelý darček. Jeden sme s priateľom dali jeho sestre a bola neskutočne potešená :). A čo je krajšie ako každý deň otvárať nové okienko a očakávať aké prekvapenie sa tam skrýva? Poviem vám, veeeľmi som chcela tento kalendár otvoriť už dávnejšie, keďže ho zatiaľ (dozajtra) skrývam pod posteľou, ale odolala som za čo som na seba nesmierne hrdá :D.
 



Continuous Line Vector Art - Page 2
 
Pomohla som vám pri rozhodovaní? Boli tieto moje nápady o ničom? Dajte mi spätnú väzbu, budem rada aj za kritiku, čokoľvek :). 
Napíšte, čo vy plánujete kúpiť :)
 
Prajem krásne adventné obdobie, Miška :) 
Line drawing Christmas decorations garland doodles


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *