Jedine môj

by - 5.11.23


Jedine môj
Barbora Astor


Pôvodný názov: -
Žáner: Romantika
Séria: Môj
Diel: 3.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Venupress
 

Ellie miluje chvíle, kedy sa môže oddávať tancu, ktorý je jej vášňou od nepamäti. Svoje voľné minúty ale venuje aj inej práci a zároveň neteri, ktorú nadovšetko zbožňuje. Keď ale príde nečakaná, ale dokonalá ponuka, Ellie neváha. Veď kto by nechcel tancovať počas spievania Logana Tomneyho? A tak sa Logan stáva súčasťou Ellienho sveto.
 
Ich cesty sa začnú prepletať a nečakane sa stretávajú. Ellie bola od začiatku kapely práve Loganovou fanúšičkou a nie je tomu inak ani teraz. 
 
Obaja majú spoločné osudy, ktoré sa ešte viac zblížia po tragickej udalosti, ktorá nastane a zmení tak všetko, čo bolo doteraz.
 
Dokážu si dve odlišné osoby, ale pritom také rovnaké, nájsť k sebe cestu, ktorá bude viesť tým správnym smerom až do samotného konca? 
 
Čo ak to nie je také úplne jednoduché ani pre jedného, no predsa tieto osoby patria k sebe?
        
  
Nemôžem byť tvoj kamarát,“ zopakoval, „pretože ty si pre mňa všetko, len nie kamarátka. A ak za to pôjdem do pekla, tak mi to je jedno. Viem, že to bude stáť za to.“     

 
Tretia kniha zo sveta slávnej hudobnej kapely uzrela sveto svetla a ja som sa na ňu veľmi tešila. Veď už len vrátiť sa znova do tých čias, kedy som bola veľkou fanúšičkou 1D je skvelé a ja som rada, že práve na slovenskej knižnej scéne máme autorku, ktorá píše tak skvelo a ja som stále nadšená, že to je práve fan-fiction na One Direction. 
Tretia kniha je zameraná na Louisa Logana a tanečnicu Ellie. 
Pri tomto príbehu sa rozhodne nudiť nebudete. Zažijete mnoho krásnych, ale aj smutných okamihov. Budete spoločne s hlavnými postavami prežívať ich súženia i lásku.
 
Mne sa veľmi páčilo ako Barborka-autorka prepojila skutočné udalosti zo života a vložila ich do knihy. Ako sa nebála dať postavám určitý nádych toho smutného a zlého vykompenzované tým krásnym a neurobila postavy úplne dokonalými ale skutočnými.
 
A to zakončenie, ako to autorka vie, to ma úplne prekvapilo ale veľmi milo. Nemusí sa každý príbeh predsa končiť rovnako. Toto mu pridáva na jedinečnosti ♥.
 
Ak stále váhate, tak moje definitívne odporúčanie je - POĎTE DO TEJTO KNIHY, DO TEJTO SÉRIE!
 
Táto kniha, ako aj jej predchodkyne, sú stvorené pre romantické duše, ale aj pre tie, ktoré sú fanúšikmi kapely One Direction (pre mňa teda ako stvorené). 😍
 
 

  
        

 
 
Som veľmi veľmi vďačná vydavateľstvu Venupress za možnosť stať sa ich ambasádorkou a ďalej šíriť ich krásne knihy medzi vás. Jednou z ich kníh je aj práve táto, ktorú si môžete za skvelú cenu zakúpiť práve u nich na webe:
 



  

 




 
- už držíte knihu Jedine môj v ruke? 
vaša Miška💜













You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *