Gwind nezabiješ?

by - 12.7.17

Lívia Hlavačková - Gwind: Nezabiješ?



Žáner:  YA, Fantasy
Rok vydania: 2013
Originálny názov: Gwind: Nezabiješ?
Séria: 
Časť:
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Ikar




Anotácia:

Anna sa jedného dňa ocitne v inom svete. Vo svete, ktorého jazyk nevie identifikovať a ak chce prežiť musí urobiť zopár ťažkých rozhodnutí.

Keď jej muž s kameňom daruje ich reč, musí si vybrať nové meno aby ju nikto nevlastnil. Pár dní nato zomiera boháč, ktorý ju uväznil, rukov vrahov. Keď Anna poruší ich pravidlo, má na výber. Buď ju zabijú na mieste alebo pôjde s nimi. 

Gwind sa otriasla. Vrahovia...


Anna sa tak stane členkou spoločenstva vrahov ale stále dúfa, že sa vráti zázrakom naspäť domov. V osade sa zamiluje do vraha menom Ador, ktorý ju stráži. 

Čakajú ju ťažké dni tréningu a osvedčenia sa, ku ktorému patrí aj vražda. Anna musí niekoho zabiť aj keď sa jej to nepáči.

S Adorom musia čeliť nástrahám, ktoré na nich čakajú a poraziť neľútostných magikov, ktorí im stoja v ceste slobody.


Zabiť alebo zomrieť...



Obkec:

Riadne sa mi páčil námet knihy. Nečakala som niečo takéto od slovenskej spisovateľky, preto som veľmi v dobrom prekvapená. Chválim. 

Ten výmysel s menami ma tiež dostal. Veľké plus.

Síce sa mi nepáčili časti s Chrezz a Zagurgom. Nudili ma. :/ Aj tak som sa vlastne nič zaujímavé nedozvedela.

Zbožňujem Adora, (bol zlatý, úprimný, oddaný a nebojácny) Gwind sa tiež dala (stále rumádzgala, že chce ísť domov. Chápem, že to mala ťažké a tak, ale no pomohlo jej to? -_-).

Kniha ma naozaj zaujala a som rada, že som si ju mohla prečítať. Za čo vďačím kníhkupectvu Knihy pre každého. Môžete si ju zakúpiť TU


Hodnotenie:



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *