HumbookStart

by - 5.8.18

HUMBOOKSTART

Pýtate sa, čo to vlastne je?
Tak ja Vám to hneď všetko ozrejmím :)



Humbook Start je projekt, ktorý vymyslel už minulý rok Humbook, aby dostal do povedomia aj našich spisovateľov, v tomto prípade hlavne českých. 

Keďže veľa z nás, (áno myslím tým aj seba,) čítame hlavne zahraničných autorov.
Prečo?
Odpoveď je jednoduchá. Pretože chceme čítať to, čo je veľmi ospevované, to, čo čítajú aj naši obľúbení bloggeri, hviezdy, idoly.

A možno si to ani neuvedomujeme, no našim spisovateľom nedávame šancu. Rovno ich hodíme bokom, lebo nie sú pre nás zaujímaví. A častokrát robíme chybu, neveríme iným, že aj tieto knihy môžu stáť za to.

A ja sama som sa z tejto chyby poučila. Začala som viac čítať slovenskú tvorbu. Veď som vyrastala na denníkoch od Zuzky Šulajovej. Postupne som sa dostala k mojej obľúbenej Enji Rúčkovej až po novoobjavenú Lenku Kyselicovú.

No a potom som sa dostala aj k českej tvorbe ako je skvelá Petra Stehlíková a jej Naslouchač.

Všetky tieto diela sa môžu pokojne rovnať zahraničným. ♥ 




Tento rok sme práve my, ambasadori Humbookfestu, vyberali knihu, ktorá bude HumbookStartom. Veríme, že sme vybrali dobre, a aj vás zaujme. A teraz viac ku knihe:

Tento rok nás dostala svojou tvorbou spisovateľka Petra Machová.
Jej dielo nesie názov: Dračie mesto 

 









Dračie mesto je kniha s dračou tématikou, o ktorej som ja osobne na českej ani slovenskej scéne ešte nepočula/nečítala.

Bolo to chytľavé, napínavé, dobrodružné, akčné čítanie plné nadprirodzených schopností a tajomna. A  to som len čítala ukážku z knihy.

Krátke zhrnutie:

Keď sa mladá baba ocitne v nesprávny čas na nesprávnom mieste, môže ju to stáť život. O pár dní sa preberie a potrebuje pomoc. Niečo s ňou nie je v úplnom poriadku. Čo sa jej to stalo? Kto jej pomôže? 

O niekoľko mesiacov, ba rokov si žije úplne iný život s novými ľuďmi a spoločnými silami riešia záhady Dračieho mesta. 

No čo, neznie to zaujímavo? Ja mám chuť prečítať si túto knihu pekne celú :)


A kto je vlastne Petra Machová?

Petra žije v Brne a počas štúdia na zdravotnej škole prepadla kúzlu kníh. V roku 2014 vydala prvú poviedku, ktorá vyšla aj u nás na Slovensku ako Posledná pozemšťanka. Román Dračie mesto je jej knižným debutom.


Ja sa veľmi teším na stretnutie s Petrou na Humbooku ;). Ako ste na tom vy? Siahnete po jej knihe?


Viac sa dočítate na:                   HumbookStart


Prajem krásny večer, -Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *