Prvý hosť Humbooku ~ Sara Raasch

by - 13.4.18


Sara Raasch








Prvý hosť tretieho ročníka HumbookFestu je známy.
Všetci sme na toto oznámenie s napätím čakali a nakoniec sme sa dočkali. 
A teraz úprimne. Kto ste tipovali, že to bude Sara Raasch? Mňa to ani vo sne nenapadlo. 
A teraz si poďme trošíčka ozrejmiť, kto toto stvorenie vlastne je. 😊




Sara Raasch je americká YA spisovateľka, ktorá sa podľa údajov z wikipédie, narodila v Ohio, USA.



Zatiaľ napísala trilógiu Snow like Ashes alebo v češtine Sníh nebo Popel, ktoré vyšli v CooBoo. Posledná časť tejto série v českom jazyku by mala byť vydaná v septembri tohto roku. Tiež sa chystá preklad knihy These Rebel Waves, čo je prvá kniha novej série.





Táto séria má nenormálne krásne obálky 😍. Nemyslíte? 
BTW, túto fotku mi repostla sama Sara na jej osobnom Instagrame.
Sara je veľmi milá osôbka, čo je vidieť už len z jej stories, ktoré pridáva na jej insta. Veľmi bola nadšená, že príde do Prahy a, že túto novinku môže zdieľať s celým svetom. 






Keď ja sa z toho nenormálne teším. 💓

 

 Takto vyzerá pôvodné vydania & zároveň kompletná séria.

Priemerné hodnotenie tejto série je 3,78 hviezdičky.

Tieto krásne fan art môžete nájsť po celom internete. A povedzte mi, neprečítate si to už len kvôli tomuto?







































Do tejto série som sa už veľmi dávno chcela pustiť, žiaľ nedostala som sa k nej. Ale, teraz keď viem, že bude na Humbooku, určite to napravím a do októbra si ju prečítam.

Tu nájdete krátku anotáciu z Goodreads: 


Dívka se zlomeným srdcem a nelítostná bojovnice.

Mírné jaro, krušná zima? Kdepak, v tomto světě platí jiná pravidla! Jaro před šestnácti lety dobylo Zimní království. Jedinou nadějí zničené země je osm přeživších a Meira je jednou z nich. Celý život prožila jako uprchlík, nepoznala své rodiče a vychovali ji jako válečnici. Avšak i jako nelítostná bojovnice se zamilovala. Nešťastně. Ani zlomené srdce ji ale nezastaví – udělá cokoliv, aby její království získalo svobodu.
Dokáže Meira zachránit svět, který sama nikdy nepoznala?




 Plánujete si tieto knihy prečítať? Alebo ich už máte prečítané? Ako sa vám páčili? Nebojte sa vyjadriť svoj názor, či už to bude negatívne alebo pozitívne.









You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *