Grafitové dievča

by - 8.4.17

Miroslava Varáčková - Grafitové dievča


 

Žáner: Young Adult 
Vydavateľstvo: SLOVART
Rok vydania: 2017 

Anotácia:


Musím sa priznať. Od knihy som nečakala veľa a možno práve to docielilo, že sa mi to tak páčilo.

Grafitové dievča, je kniha, ktorá možno na prvý pohľad vyzerá tenká a obyčajná. Ale práve v jednoduchosti sa skrýva krása. Nechcem spoilerovať, preto len tak v stručnosti zhrniem celý dej.
Táňa je presným príkladom človeka, na ktorého v dnešnej dobe zabúdame. Niekedy si ani neuvedujeme, že nie každý máme v živote šťastie, lásku, zdravie, radosť, priateľov a hlavne milujúcu rodinu.

Život sa s nami vie pekne pohrať. Niekedy sme dole inokedy zasa hore. Presne tým si prechádza aj Táňa. Nemá to ľahké ale predsa sa nevzdáva a ide ďalej.

Jej život mi veľmi pripomenul život mnohých hviezd. Chudobné deti z ulice, ktoré sa vypracujú a dostanú až na najväčšie plátna.

Táňa vie, že práve vtedy, keď sa niečo pekné končí, niečo krajšie ešte len prichádza!

Celkovo hodnotím knihu veľmi pozitívne. Nechýbala jej akčnosť, romantika, vtipné situácie, či super hlášky (Britva je top!) a zvraty.

Samozrejme, nemôžem zabudnúť na krásne doplnenie celej knihy, teda komiksové stránky. Ešte som nečítala komiks ani nič jemu podobé, o to som si Grafitovku viac zaľúbila ♥.
Nenechajte si tento skvost od Mirky Varáčkovej újsť, ktorý nesmie chýbať u žiadneho knihomoľa ;).






V neposlednom rade ďakujem Slovartu za recenzný výtlačok! :)













Hodnotenie:


⭐⭐⭐⭐

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *