The Distance Between Us

by - 8.4.17

Kasie West - The Distance Between Us

Žáner: Young Adult
Vydavateľstvo: HarperTeen
Rok vydania: 2013
Čítané v: angličtina

Anotácia:

The Distance Between Us som čítala v e-bookovom formáte a bola to vôbec moja prvá kniha od Kasie West.

Prvých pár strán som vôbec nerozumela kde som, čo som. Zmätenosť.Našťastie, neskôr som pekne vhupla do deja.

Hlavná postava Caymen nevie čo chce od života. Jediné čo musí, je pomôcť jej matke v obchode s bábikami. Celý ten nápad s bábikami mi prišiel morbídny, ale ok. Caymen nie je dokonalou postavou. Má ťažký život, veľa vecí musí robiť sama, ale to jej občasné správanie mi niekedz naozaj liezlo na nervy. Avšak, tie jej hlášky - TOP!

"Sometimes I forget your name and call you hot chocolate."

Do života jej osud privedie Xandera. Alebo ho mám volať Alexander, či Alex? Vyberte si sami. On bol tým chalanom, ktorého by chcela každá baba. Prachatý a známy, ale POZOR! Nie rozmaznaný, sebecký a hlúpy. Práve naopak.

Caymen zisťuje, že jej život nemusel by taký, aký ho mala doteraz. Všetko mohlo byť úplne inak. S Xanderom sa krásne dopĺňajú a pomáhajú si. Spoločne si užívajú život a Caymen si uvedomuje, že láska predsalen prebije všetky predsudky.
 "Feelings can be the most costly thing in the universe."

Hodnotenie:
⭐⭐⭐

You May Also Like

2 komentárov

  1. Ja túto knihu som už veľmi zvedavá, od autorky som zatiaľ čítala dve. Pivot point si ma až tak nezískalo, ale The Fill-in boyfriend bolo naozaj skvelé a preplnené krásnymi myšlienkami o dnešnej modernej spoločnosti závislej od sociálnych sietí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JE to také milé pohodové čítanie. :) Práve chystám aj recenziu na On the fence, ktorá bola fakt super! The Fill-in boyfriend si chcem tiež prečítať. Dúfam, že čoskoro, pretože podľa tvojho opisu to znie super :3

      Odstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *