Komu vďačíme za Humbook

by - 24.6.18


Určite viete, že všetky akcie, ktoré sa konajú musia mať nejaké financie na to aby mohli vôbec byť. Aby sme mohli prísť na Humbook, mali by sme byť vďační určitým partnerom, ktorí nám to umožnili. Teraz by som Vám ich chcela aspoň v skratke spomenúť a opísať ich pôsobenie. 



1. Loyd



Určite každý viete, že Loyd je značka čajov. Vyrábajú rôzne zelené, čierne a ovocné so všelijakými príchuťami v pyramídových sáčkoch. 
 
Ja, ako veľký milovník čajov, hlavne tých zelených, som si jednoducho musela od tejto značky zaobstarať zásoby. 





Majú skvelú chuť, krásne balenie a sú zdraviu prospešné.

Humbook nám však aj rôzne iné druhy a ja tak teraz viem, čo budem piť popri čítaní tých najlepších kníh.

Vy preferujete čaje alebo skôr kávu? 


Určite omrknite ich stránku a instagram:



2. Mixit
 
 

Počuli ste už o Mixit? Ani vy nie? Nevadí, ja som tiež prvýkrát nevedela o čo ide, a teraz som nesmierne rada, že som sa o tom dozvedela.
 
S nápadom Mixit prišli dvaja mladí študenti z Čiech. Ide o vlastné namixovanie si müsli. Začínate s cereálnym základom, pokračujete sušeným ovocím a zakončíte to orechmi. Majú skvelú možnosť výberu od tradičných až po moderné.
Toto všetko si nahádžete do košíka a tým aj do svojej vlastnej nádobky, ktorú si môžete aj pomenovať. 
 
No neznie to skvelo???
 
Ja som dostala Mixit narodeninový a bože, je to skvelééé. Chutí to dokonalo a vôbec to nie je také, ako keď si kúpite niekde v Bille alebo v Lidli. 

Taktiež je možné objednať si u nich aj kaše, čisté sušené ovocie/oriešky/čoko, chrumkavé ovocie, sušienky, mixitky,...

Tak dokonalo to vyzerá, že by som si hneď všetko kúpila. ♥


Verím, že ak neraňajkuješ, ale skúsiš túto dobrotu raňajkovanie sa stane tvojou obľúbenou aktivitou.

 

3. Volvo

Volvo, akože Volvo autá???
Áno, čítate správne. Aj vďaka Volvu môže byť Humbooku uskutočniteľný.

Volvo V40 získalo najlepšie hodnotenie, čo sa týka bezpečnosti. Nielen, že sú tieto autá krásne ale aj bezpečné. 

Hmm, vodičský preukaz už mám, len to autíčko by sa zišlo. Že by som si zaobstarala práve toto???

 
 

4. Mindok


Chceli by ste sa zahrať spoločenskú hru? Ale nie obyčajnú? A čo tak spoločenskú knižnú hru?

Mindok predstavilo už minulý rok na trhu hru s názvom Přines si svou knihu, ktorá je skvelou zábavou pre knihomoľov. Samozrejme, nájdete od nich aj iné zábavné, či náučné hry.



 
5. Chupa chups 
 
 

Aj vy ľúbite lízatká? Tak chupa chups určite poznáte. Nájdete ich v rôznych príchutiach, veľkostiach a zobrať si ich môžete všade so sebou, pretože sú spratné. 

A vďaka lízaniu môžete prísť na Humbook.

 
 

Toto sú sponzory, ktorým ja osobne veľmi ďakujem, pretože bez nich by nebolo toto všetko uskutočniteľné a mohli by sme si len pískať.
 
Kupujete si aj vy niečo z vyššie spomenutého? Ja väčšinu a od dnešného dňa začnem aj s ostatnými pretože sú to must-have. 

- Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *