Kvapka šťastia v rannej káve

by - 26.6.19

Kvapka šťastia v rannej káve
Agnés Martin-Lugand

Žáner: New Adult
Typ: jednodielovka
Vydavateľstvo: Albatrosmedia / Lindeni

Tanec je jej vášňou. Hortenzia si nevie predstaviť svoj život bez neho. Spolu s kamarátmi vedú tanečnú školu, a tak svoje získané znalosti odovzdávajú im. 



Síce už má svoje roky, no stále je to kus ženy. S jej milostným životom je to však zložitejšie. Stretáva sa s Aymerikom, ktorého nadovšetko zbožňuje a dokáže mu všetko odpustiť. Veď predsa...

Poslednú dobu im to však prestáva klapať. Hortenzia šípi, že nie je všetko také ružové ako to zvyklo byť. Nečakane ju postihne zdravotný úraz, ktorý ju donúti dať si pauzu a hlavne zaslúžený oddych. Rozhodne sa odísť do bastidy, rodičovského domu, kde vyrastala a má naň len tie najkrajšie spomienky. 



Vracia sa k svojim najlepším kamarátom a stáva sa z nej iná žena. Spoznáva nových ľudí, prichádza na iné myšlienky a do jej života vstupuje Elias.

Avšak, Hortenzia si nie je istá, či koná správne.







Zo začiatku celkom pomalé, no neskôr sa príbeh rozbehne a stáva sa z neho príjemné letné a oddychové čítanie. 

Hlavná postava sympatická aj keď má vzťah aký má, no láske človek veľmi nerozkáže. Pekný príbeh, dozvedáme sa viac aj o Eliasovi, vďaka denníku, ktorý si vedie. Veľmi sa mi páčila obetavosť kamarátov a hlavne ich dobrosrdečnosť voči úplne cudzím ľuďom. Plus príbeh sa odohrával v krásnom Francúzsku :3

Možno, čo ma tak trošíčku miatlo bola priama reč, ktorá mi tam chýbala. Prvýkrát som sa stretla s tým, že úvodzovky boli nahradené pomlčkami. Ale inak žiaden problém. Skôr by som toto čítanie odporúčala starším, keďže aj postavy mali okolo štyridsiatky.




Ako som spomínala vyššie, Kvapka šťastia v rannej káve, je ako stvorená do tohto horúceho letného počasia. Plus ak ste milovníkmi tanca, ľahkej romantiky, práve tento príbeh je stvorený pre vás.



Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia, som rada, že prekladajú a vydávajú aj takéto jemné a silné príbehy.

Vy si môžete pohodlne knihu zakúpiť práve cez tento link:







Knihu hodnotím 4* pretože ako som spomínala, príjemne sa to čítalo :)

- Neroztopte sa a pri čítaní dodržujte pitný režim, Miška :)
















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *