Slnko a jeho kvety

by - 10.6.19

Slnko a jeho kvety
Rupi Kaur

Pôvodný názov: the sun and her flowers
Žáner: poézia
Rok vydania: 2019
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/Lindeni

Rupi Kaur prichádza so svojou druhou básnickou zbierkou, ktorá je o niečo viac osobnejšia, silnejšia a hlavne o viac strán dlhšia. 

195 strán rozdelených do 5 kapitol
vädnutie
opadávanie
zakoreňovanie
rast
rozkvitanie

mohla som byť čímkoľvek 
na svete
no chcela som len byť jeho láskou


Básne, ktoré sa málokedy rýmujú ale za to nesú v sebe hĺbku. Každá je jedinečná tak isto ako aj každá jedná z nás. Veď posúďte sami.

si všade
len nie tu
a to bolí
Rupi tentoraz nesklamala a ja len dúfam, že sa čoskoro dočkáme niečoho nového.
 
Po debute Mlieko a med, tu nájdete aj moju recenziu naň Mlieko a med - rezencia

sa mi táto druhá básnická zbierka Slnko a jeho kvety oveľa viac páčila. Úplne mi sadla, práve v toto obdobie. Takmer všetky básne ma chytili za srdce a niekedy som si samú seba predstavovala ako ich píšem a vychádzajú zo mňa. 








Túto útlu ale o to dôležitejšiu zbierku odporúčam všetkými desiatimi všetkým ženám, dievčatám a v neposlednom rade mužom aby vedeli aj oni sa vcítiť do nás, žien. Pretože aj my sme len jemné a krehké duše skryté za tvrdou škrupinou. Aby vedeli, čo nám spôsobujú.





Za túto skvelú knížočku ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia. Za poskytnutie recenzného výtlačku ako aj za to, že prekladajú takéto skvelé knihy.

Slnko a jeho kvety si môžete zakúpiť jednoducho tu - Slnko a jeho kvety 
 


Toto dielo hodnotím plným počtom, pretože si menej nezaslúži. Určite sa do tohto pustite.

- S prianím krásneho slnečného dňa, Miška ;)






You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *