Anjeli noci

by - 22.6.20

Anjeli noci
Miroslava Varáčková



Žáner: Young Adult
Typ: jednodielovka, 2. vydanie
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Elist



Ema sa po smrti svojho otca presťahuje s maminou a s mladším bratom do nového mesta. Nasleduje nová škola, noví kamaráti, noví ľudia. Eme sa vôbec do tohto nechcelo ísť. Prečo nemohli ostať tam, kde doteraz?

Keď si všetci ako tak zvyknú na nové miesto, začnú sa diať čudné veci.

Zapáči sa jej mladý učiteľ, s ktorým by sa však nemala zahrávať, nie to aby sa jej páčil niekto, kto predstavuje autoritu.

Ema si však nevie pomôcť. Nedokáže mu odolať.

Keď zistí, že jej city sú opätované a pán učiteľ literatúry jej tiež nedokáže odolať, vyplávajú na povrch zaujímavé fakty.
Eme ako aj jej celej rodine hrozí nebezpečenstvo. Učiteľ nie je ten, za koho sa vydáva a skrýva množstvo tajomstiev, ktoré by nikdy nemali uzrieť svetlo sveta.

Ema sa však nedá odradiť a je odhodlaná čeliť nebezpečenstvu, len aby mohla zachrániť všetkých svojich milovaných.

Podarí sa jej všetko zvládnuť a pritom zostať zdravý?

Príjemné čítanie z pera slovenskej autorky, ktoré sa dočkalo druhého vydania.

Do knihy som išla s nevedomím, čo mám očakávať. Ostala som však milo prekvapená.

Príbeh od úplného začiatku bol príjemné čitateľný, postavy sa vyvíjali v deji.

Čo mi však možno jemne vadilo je práve hlavná postava a jej zbrklé správanie sa. Dej sa uberal miestami rýchlejšie ako som stihla chápať a niekedy som ostala nepochopená. Respektíve, nechápala som, čo sa to deje. Kto je kto.

Myslela som, že je toto téma o anjeloch, no ak som správne pochopila, s anjelmi to až tak veľmi nesúviselo.

Celkovo zaujímavý námet, príjemné čítanie.




Ďakujem veľmi pekne Vydavateľstvu Elist  za poskytnutie recenzného výtlačku.




Anjeli noci odporúčam všetkým milovníkom jemnej romantiky s nádychom fantasy :)



Knihe dávam 3* pretože bola super ale mohlo to byť o kúsoček lepšie :)


- prajem príjemný oddychový čas s knihou, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *