Zaklínač - Posledné želanie 1

by - 14.7.20

Zaklínač - Posledné želanie 1
Andrzej Sapkowki



Pôvodný názov: Wiedźmin
Žáner: Fantasy
Diel: 1.
Čítané v: slovenčina
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/Lindeni

Zaklínač, známy ako Gerald z Rivie, prichádza aby urobil správnu vec. Všetci si myslia, že jeho povolaním je zabiť kohokoľvek koho chce. No vôbec to tak nie je. Keby mohol určite by nikoho nezabíjal.



Počas svojho putovania sa ocitá na rozličných miestach. Miestach, kam ho zavedú činy ľudí a on tak musí pomôcť, pretože mu to srdce inak nedá.

Zaklínač je mladý muž plný sily, krásy, ale hlavne rozumu. Práve ten ho niekedy zrádza, keď sa jedná o Yennefer. Tá zamotá hlavu nejednému chlapíkovi a tí potom nevedia, čo so sebou robiť.



Mladá, prekrásna a šikovná čarodejnica, ktorá vyzerá, že má všetko na čo si len spomenie. Jednu vec však musela obetovať a tá ju teraz mrzí najviac. Snaží sa získať, pátrať, čarovať no nič nepomáha?



Nájde Yennefer stratenú vec? Ako sa so svojím osudom papasuje? Za všetko sa platí.

Zaklínač putuje a putuje. Stavia sa na stranu dobra a snaží sa spraviť všetko tak, aby to bolo správne. No niekedy je to naozaj ťažké rozhodnutie.



Čo je však skutočným poslaním Zaklínača?

Pusti sa do čítania tejto zaujímavej série a všetko sa dozvieš.


Po úspešnej seriálovej nádielke som sa predsa len rozhodla pustiť sa do knižnej predlohy. Padlo mi vhod, že sa vydavateľstvo rozhodlo vydať druhé vydanie série Zaklínač a ešte s takýmito krásny obálkami a prebalmi.

Zo začiatku mňa osobne veľmi nezaujal seriál. Prišlo mi to také neviem, veľké haló okolo celého seriálu ale som si povedala, keď sa to všetkým páči bude sa to aj mne. A nakoniec som sa stala tiež fanúšičkou, ale nie až takou veľkou. Uvidíme, možno sa to zmení, keď vydajú druhú sériu.

Ale naspäť ku knihe...

Knižné spracovanie dá sa povedať, že je iné od seriálového. Začiatok je úplne iný ako seriálový. Povedala by som, že seriálový bol pre mňa lepší, akčnejší.

Veľmi sa mi páčilo, že kniha je rozdelená do kapitol, ktoré majú menšie podkapitoly. Niektoré sú kratšie iné dlhšie, ale celkovo sa to veľmi dobre čítalo :). Ďalej čo oceňujem je, že každá kapitola bola o niečom inom.

Príbeh ma nenudil aj napriek tomu. že som najskôr videla seriál a až potom som si prečítala knihu :). Plus, čo sa mi najviac páči je, že je to poľská kniha. Keďže ja mám na vysokej poľštinu, možno by som sa do knihy mohla pustiť v origináli a zlepšiť si ju tak :). Je tu niekto, kto sa tiež učí po poľsky?

Kto ste Zaklínača čítali? Ako ho hodnotíte? Napíšte mi vaše dojmy.



Som veľmi rada, že vydavateľstvo Albatrosmedia sa rozhodlo spraviť druhé vydanie tejto teraz už celkom úspešnej knižnej série.

Prikladám link, kde si môžete knihu za super cenu zakúpiť:




Zaklínač 1 Posledné želanie odporúčam všetkým, ktorým sa páčil seriál a nevedia sa dočkať ďalšieho seriálového spracovania. :)




Knihu hodnotím 4* pretože očakávam niečo lepšie ešte v ďalších knihách. Verím, že k tomu príde ;).


S prianím krásneho letného dňa, Miška :)







You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *