Zradné srdce

by - 9.4.18

Zradné Srdce 
Mary E. Pearsonová
 

 

Pôvodný názov: The Heart of Betrayal
Žáner: YA
Rok vydania: 2018
Séria: Kroniky pozostalých/The Remnant Chronicles
Časť: 2.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: CooBoo (Albatrosmedia)



Druhé pokračovanie príbehu princeznej, princa a zabijaka  nás nenechalo dlho čakať.


 Lia, Rafe a Kaden sa spolu ocitnú v Kráľovstve Vendy, kde ich nečaká nič príjemné. Vo Vende tituly neznamenajú nič.  
Vládcom však je krutý Komizar, ktorý nemá zľutovania s nikým.

Aby prežili a počkali na záchranu musia spraviť aj nemožné.
Lia musí klamať, hrať všemožné hry, nechať robiť zo seba otroka a poskoka. 
Princ sa hrá na emisára Dalbrecku a svoju skutočnú identitu sa snaží zatajiť.
No a Zabijak, ten je vítaný s veľkým obdivom aj s opovrhnutím. Prečo len nezabil princeznú, ale namiesto toho ju doviedol do Vendy? Bol to dobrý ťah?

Vendský vládca však s takýmto zvratom nerátal a najprv je na Zabijaka nahnevaný, no neskôr všetko využije vo svoj prospech. V prospech Vendy. Všetci sa podriaďujú jeho príkazom a nemajú na výber. Teda majú: smrť alebo podriadenie?

Liu, princeznú Morrighanu, ktorej neverí ani jedno jediné slovo a správa sa k nej s opovrhnutím, zrazu berie na výlety, ukazuje jej Vendu a mení svoje svoje správanie. Žeby k nej začal niečo cítiť? Alebo len využíva jej dar, o ktorom si aj tak myslí, že nemá, a len predstiera aby bola zaujímavejšia a prežila čo najdlhšie.

„Stálo to za to, Lia, “ vyhlásil. „Každý kilometer. Každý deň. Urobil by som to opäť. Hnal by som sa za tebou hoci aj cez tri svetadiely, keby to znamenalo, že budem s tebou.“




Jezelia ho ale z duše neznáša. Ona má city pre niekoho iného, koho chce zachrániť a odísť s ním veľmi ďaleko.

Po niekoľkých týždňoch sa všetko úplne obráti a nikto nevie na čom je. Keď už to vyzerá veľmi zle, Lia, Rafe a Kaden sú nútení prevziať všetko do svojich rúk, obetovať sa a robiť ťažké rozhodnutia aj za cenu svojich životov.


 Po konci prvej knihy a toho celého mindfu*ku som sa nenormálne tešila na túto časť.
A predsa.
Zradné srdce obsahovalo všetko, čo dobrá YA kniha má obsahovať. Každou jednou stránkou som odhaľovala tajomstvá Vendy, Lii, Rafeho, Kadena a iných postáv.
Nechýbala akčnosť, sladká romantika, či vraždenie.
 
 Celý príbeh je založený na Kronikách pozostalých, čo sa mi veľmi páči.

Mám veľkú dilemu. V prvej knihe som fandila Kadenovi, no ku koncu to bol Rafe. V druhej knihe stále prevládal Rafe ale aj Kaden si ma niečím získal. 

Veľmi som zvedavá, ako sa celé zaľúbenie vyvinie a s kým nakoniec skončí Lia. 

Bavilo ma čítať chalanské pohľady, pretože to bolo také oživenie a pohľad aj niekoho iného. Liino správanie bolo niekedy zvláštne, hlavne to jej nevyznanie sa vo svojich citoch, či ignorovanie niektorých faktov. Ale určite všetky tri postavy psychicky dospeli, za ten čas strávený mimo domova.

Ale nakoniec to bolo super aj s tými maličkosťami. 

Prosím, kedy bude preložená tretia, a tým, posledná kniha?

 
Chystáte sa pustiť do tejto knihy? 
Poprípade, ak ste sa už pustili, kto u vás vedie? Kaden alebo Rafe?

Zradné srdce ako pokračovanie Falošného bozku si musíte prečítať. Ak sa vám, čistou náhodou, veľmi nepáčila jednotka, dvojka vás určite dostane.
Zradné srdce je skvelou oddychovkou.

Btw, tu nájdete aj recenziu na prvú knihu série.


 Za prečítanie veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia. 
Knihu si môžete objednať TU.







+Plusy+
viac pohľadov,
útržky z kroniky,
nový svet
 
-Mínusy-
rýchly koniec,
niekedy Liino správanie,
milostný trojuholník

Celkové hodnotenie: 

5/5




 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *