Myseľ bez hraníc

by - 26.4.21

 

Myseľ bez hraníc
Jim Kwik
 

Pôvodný názov: LIMITLESS
Žáner: Osobný rozvoj
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Tatran
 
 
Ako si zdokonaliť myslenie, učiť sa rýchlejšie a žiť výnimočný život.
 
Chcete sa naučiť ako myslieť bez hraníc? Aká by mala byť naša motivácia, ktorá nám reálne pomôže ostať motivovanými? Ako sa správne učiť, myslieť, sústrediť a rýchlo čítať? 
 
Tak potom na čo čakáte? Táto kniha je stvorená pre vás.
 
Myseľ bez hraníc ukrýva 5 kapitol rozdelených do podkapitol zameraných na správne myslenie, slobodnú myseľ, motiváciu, metódy, pamäť, rýchle čítanie, štúdium, klamstvá o učení a iné... 

V knihe nájdete veľké množstvo rád, návodov, postupov ako dosiahnuť vytýčený cieľ.
 
 
 
Myseľ bez hraníc ma zaujala na prvý pohľad. Hneď som si povedala, tak toto si musím prečítať. Chcem sa naučiť správne myslieť, no viac ma zaujalo samotné rýchle čítanie, ktorému bola venovaná celá jedna kapitola.
 
Autor prišiel s veľmi zaujímavou a určite prospešnou knihou. Kniha, ktorá vôbec nie je nudná. Obohatená o rôzne aktivity,  či naozaj výstižné citáty. Sama som si niekoľkokrát spravila kvíz, zrátala som, do akej skupiny podľa prečítania slov patrím a či to stačí, alebo sa mám snažiť viac. Prišla som na to, ako zrýchliť svoje čítanie a pritom si aj zapamätať, čo vlastne čítam.

Kniha vám poradí, ako sa efektívne učiť, zapamätať si dôležité veci a hlavne sa nebifliť, ako to robím aj ja! Musím sa tomuto spôsobu učenia sa odučiť.
Priznávam, zo začiatku som mala mierny strach, či mi tento štýl bude sedieť, no neskôr som zistila, že strachovať sa nebolo vôbec nutné :).  
 
Veľmi veľa som sa toho dozvedela a mám v pláne sledovať aj autorovu stránku, kde má nejaké tie bonusové návody a podcasty :).
 

Za recenzný výtlačok tejto skvelej knihy srdečne ďakujem Vydavateľstvu Tatran.
 

Prikladám link, kde si Myseľ bez hraníc môžete kúpiť: 



Myseľ bez hraníc



 
 

 
Myseľ bez hraníc je kniha pre všetkých. Skvelá pomôcka k bežnému životu.

 
 
- otvorte si svoju myseľ, Miška:)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *