Auris

by - 7.6.21

 

AURIS
Vincent Kliesch 
námet
Sebastian Fitzek
 

Pôvodný názov: AURIS
Žáner: Psychologický triler
Typ: séria
Časť: 1.
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Tatran
 
 
Hegel je najlepší forenzný analytik, ktorý dokáže z hlasu zistiť všetko, čo potrebuje, alebo čo daný človek skrýva. 
Nečakane sa však tento uznávaný analytik prizná k vražde a dostane doživotie.
Okrem Hegela hlavnú úlohu dostáva mladá Jula, ktorá pred pár rokmi utrpela traumu a to rovno dvakrát. 
Jula neverí v Hegelovu vraždu, a preto sa rozhodne podniknúť všetko preto, aby dokázala jeho nevinu. Týmto sa snaží zmierniť svoje trápenie a zároveň sa chce dostať bližšie k svojej záhade za pomoci Hegela. 
Všetko sa však nečakane skomplikuje a hrozbe čelí aj jej rodina a priatelia. Jula sa však nevzdáva a snaží sa veci prísť na koreň aj keby ju to malo stáť život, no najmä nechce ohroziť ostatných.
Príbeh odhaľuje nečakané zvraty a skutočnosti. 
 
Čo sa reálne, v osudný deň oboch ľudí, udialo?
  


 
 
 
Do tejto knihy som sa ani veľmi nechcela púšťať, no začali sa objavovať veľmi pozitívne recenzie a tento žáner ma poslednú dobu celkom chytil. 
Tak som sa rozhodla, že si skúsim prečítať, nemám čo stratiť. 
Som taká rada, že som tak aj spravila a dala na  vaše recenzie. Jedna silná kniha o žene, ktorá sa domáha spravodlivosti a snaží sa zistiť pravdu. 
 
Hegel, hlavná postava celého príbehu, bol vskutku zaujímavý. Ako dokázal rozpoznať z obyčajného hlasu toľko dôležitých informácií. Tajuplný chlapík, ktorý toho utajoval viac než dosť, ale vedel, prečo to celé robí.

Jula bola tiež zaujímavá osobnosť, ktorá síce zažila traumu, ale musela sa cez to preniesť, aj keď to na nej zanechalo určité stopy. Nebála sa však a išla si za svojím cieľom.

Veľmi sa mi páčilo, akým smerom sa dej uberal. Malo to celkom rýchly spád a vôbec to nebolo nudné. Super vymyslené, zaujímavá zápletka a to rozuzlenie, bomba. Miestami som súcitila s hlavnými postavami a čo najskôr som sa chcela dozvedieť, kto je za tým celým. Komu vlastne veriť a z koho mať strach. Až na konci som prišla na to, že kniha má pokračovanie, lebo takýto koniec, to sa určite nenechá len tak!


 

 
 Za knihu vďačím najlepšiemu vydavateľstvu Tatran. ♥
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



Auris


 

 
Auris odporúčam všetkými desiatimi prstami na rukách, pretože je to zaujímavý triler aj pre tých, ktorý len s týmto žánrom začínajú. Povedala by som, že miestami to je aj taká detektívka, kde sa snažíme nájsť páchateľa. Poďte do toho.

 


 
- majte uši nastražené, nikdy neviete, čo zistíte obyčajným počúvaním, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *