Líška jedna hrdzavá

by - 11.10.22

 

Líška jedna hrdzavá
Lukáš Viglaš


Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022
Vydavateľstvo: Venupress
 

Michal je úspešný majiteľ kaviarne, má sexi priateľku a v živote všetko, čo si úspešný človek môže priať. Alebo to nie je tak?
Všetci naokolo to vidia, len Michal je zaslepený.
Jeho najlepší kamaráti si s ním každý piatok sadnú do kaviarne a spoločne diskutujú, popíjajú a užívajú si okamih. Erik, najlepší kamoš s ním dokonca aj pracuje v kaviarni. Chalan, ktorý tu je vždy preňho a poradí mu vo všetkom.
Michalovi sa však začnú snívať zvláštne sny, v ktorých sa objavuje líška.
Líška mu radí a pomáha, otvára mu oči, no on to spočiatku celkom nechápe.
Jeho priateľka Natália miluje luxus, peniaze a pozornosť, to všetko jej Michal dáva. Ona mu však nedáva na oplátku nič a vidia to všetci okrem neho.
Nečakane mu do života vpadne Vanesa. Žena s krásnymi hrdzavými vlasmi, s triezvym pohľadom na život a láskou. Michalovi sa začína dostávať pod kožu, avšak má svoju priateľku, ktorej nechce byť neverný. Keby tak len vedel ... 
Nájdu si tieto dve osoby k sebe cestu? Čo všetko ich počas toho postihne?
 
 
 


Tentoraz neváhal. Bežal, čo mu sily stačili
Bežal, hoci sa mu líška stratila z dohľadu. Ani si nevšimol a prišiel na koniec lesa k zrázu, prepadol cez jeho okraj a už iba letel do bieleho dymu.“    
 

 
Na knižnej scéne sa nám objavila táto kniha - Líška jedna hrdzavá, ktorú napísal nový slovenský autor - Lukáš Viglaš. 
Táto kniha vás zaujme už na prvý pohľad príjemnou obálkou a tajomným názvom.
Ja som sa do knihy pustila bez akýchkoľvek očakávaní, išla som, dá sa povedať, naslepo. Jasné, približne som vedela, o čom to bude ale ja sa väčšinou nechávam prekvapiť :).
Táto kniha bola osviežením počas bežných školských a pracovných dní, kedy som počas prestávok medzi prednáškami, cestou autobusom a po večeroch spoznávala hlavné postavy príbehu. 
Nielenže nám autor priniesol veľa zábavy a humoru, ale aj akési tajomno, ktoré sa nieslo celým príbehom. Kto je vlastne tá Natália? Čím očarila Michala a prečo ho má omotaného okolo prsta? Prečo sa mu v snoch zjavuje obyčajná líška hrdzavá? Symbolizuje niečo? A čo tak Vanesa? Až príliš veľká podobnosť s líškou, či nie?
Páčilo sa mi, aké rôzne boli kapitoly. Kratšie, dlhšie, vždy vás udržali v strehu počas čítania. Lukáš nám prináša príbeh bežného človeka, so všetkými možnými udalosťami, ktoré ho môžu postihnúť. V knihe sa nachádza celkom dosť vulgarizmov, preto by som ju rozhodne odporučila pre starších čitateľov.
Michal, ako hlavná postava, sa mi zdal ako taký prchký človek, ktorý nebol taký zo začiatku. 
Vanesa však bola úplné zlatíčko, tú som si obľúbila hneď od začiatku.
O druhých postavách sa nejdem vyjadrovať, pretože každý z nich bol svojský typ, ale rozhodne tam mám svojich favoritov ;).
Nečítala som veľa kníh od mužských autorov, preto som rada, že pribudol ďalší do mojej čitateľskej zbierky. Už teraz sa neviem dočkať ďalšieho príbehu od tohto autora.     
 
 
 
 
 
 Za poskytnutie recenzného výtlačku srdečne ďakujem vydavateľstvu Venupress. ♥
 
 
 
 

 
 







 
- príjemné čítanie, Miška ♥



























 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *