Skandar a prvý jazdec

by - 12.10.23


Skandar a prvý jazdec 
A.F. Steadman



Pôvodný názov: Skandar and the Phantom Rider
Žáner: Fantasy
Séria: Skandar
Diel: 2.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Ikar
 

Skandar to ani v druhej knihe nemá jednoduché. Odkedy sa uňho prejavil element ducha, málo ľudí ho má v láske. Väčšina ním pohŕda a najradšej by boli, keby zmizol z ostrova. Všetko zlé padá na Skandarove plecia a nikto mu nič nedaruje. 

Jediné šťastie ho postretlo v jeho jedinečnej štvorke a v jeho jednorožcovi Lotrovi, pri ktorých sa cíti najbezpečnejšie a najlepšie. Chýba mu však jeho rodina, otec a sestra. Keby sa tak dalo, aby Kenna bola s ním. Ona sa snaží Skandarovi vyhýbať a prestáva mu posielať aj listy. Skandar má o ňu strach. Keď sa odmlčí aj jeho otec, príde mu to zvláštne. 
 
Na ostrove sa začnú diať čudné veci. Niekto zabíja divoké jednorožce a všetko nasvedčuje tomu, že je za tým práve Skandar, alebo Snovačka? 
Ostrovom sa začnú niesť spevy, ktoré predpovedajú, čo sa bude diať. Kto ich však dokáže rozlúštiť?
Ostrov sa rozpadá a je len na pár ľuďoch, ktorí to všetko vedia napraviť.
Keď sa však objaví nečakaná postava, všetko sa zmení.     
  
  
Uvedomila som si, že byť najrýchlejšia, najsilnejšia alebo najúspešnejšia nie je vždy najdôležitejšie. Ja ani nikto iná nemusíme byť v tvojom tieni. S dostatkom odvahy môžeme byť všetci hrdinovia. Stačí, keď so seba vydáme maximum.“      

 
Na druhú knihu zo série Skandar som sa veľmi tešila. Po skvelej jednotke bol toto pre mňa must-read a som veľmi rada, že som mala možnosť si ju prečítať.
 
Znova skvelo napísaný fantasy príbeh o krvilačných jednorožcoch, mágii a nečakaných udalostí.
 
Tento príbeh je taký magický a tak skvelo sa číta. Ja sa v tomto knižnom svete cítim tak príjemne a užívam si každú jednu stranu, ktorá po skvelej prvej knihe nesklamala. V knihe sa toho dialo znova veľa no tentokrát máme možnosť čítať príbeh až z dvoch pohľadov a to zo Skandarovho a z Kenninho. Síce ona tam má zatiaľ len pár kapitol, mám tušenie, že tretia kniha bude dosť zameraná aj na ňu a ja sa neviem dočkať.
 
Ak teda hľadáte niečo, kde si oddýchnete, ale aj jemne zapojíte mozgové závity pri prepletaní deju, tak toto je tá správna voľba. No a ak ste čítali jednotku, verím, že si toto nechcete nechať ujsť, veď predsa krvilačné jednorožce za to stoja. 
        

 
 
Za knihu srdečne ďakujem kníhkupectvu PreSkoly.sk kde si ju viete kúpiť za super cenu aj vy. ♥
 
 
 



 
- pekné chvíle pri knihe, vaša Miška💜












You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *