Otváranie kníhkupectva PreŠkoly.sk

by - 12.9.23



 

Čo by ste robili, keby ste dostali pozvánku na otvárací event do Bratislavy, ktorú máte vzdialenú asi 212 km od domu? No jasne, že sadnete do auta, veď takéto pozvania a udalosti sa nedejú každý deň.
 
U mňa to však až také jasné nebolo. Išli by ste vlakom, keď vlaky neustále meškajú, kto vie, či by som prišla načas. Tak som uprosila priateľa, či by tam so mnou na otočku "zbehol". A verte či nie, súhlasil. Naplánovali sme si okrem tohto aj iné veci, takže deň využitý naplno. 
 
Po dvoch hodinách a nejakých tých drobných sme dorazili do nášho cieľa na prvú "šupu". Žiadne blúdenie po Bratislave sa nekonalo. Predajňu PreŠkoly sme našli hneď. 
 
Po vstupe ma privítali mnohé príjemné tváre, ktoré mi poukazovali predajňu, ktorá vôbec nie je veľká ako iné kníhkupectvá, ale o to sa tam človek cíti príjemnejšie a nájde tu veľa skvelých vecí. 
Pri vstupe vás po ľavej ruke víta regál plný kníh pozdĺž celej steny, kde si každý čitateľ nájde ten svoj knižný úlovok. Rozmiestnené sú aj stojany s knihami za parádne ceny a s výberom aj pre najmenších.
Keď sa presuniete ďalej, za stenou sa nachádza široká škála ruksakov pre deti, ale aj pre starších, ktoré vyzerali tak krásne, až som mala chuť vrátiť sa späť na základnú školu. Nechýbali ani vaky s témou Harry Potter, či iné. 
Čo ma taktiež očarilo bol výber darčekov, či už vtipných, alebo praktických pre každého. Šálky, hrnčeky, krásne diáre, parádne peračníky, ponožky a iné drobnosti.
Nechýba ani kútik pre najmenších. Skvelo premyslené netradičné kníhkupectvo, kam musíte zavítať.
Samozrejmosťou je aj prevzatie internetových objednávok priamo na predajni. 
 

 
 


 
Nakukla som aj do samotného skladu, ktorý sa hemžil mnohými šikovnými rukami, cez ktoré prechádzajú práve tie naše objednávky. Prekvapilo ma práve množstvo chalanov, ktorí tam prevládali, ale vraj aj dievčatá stoja za týmto procesom, len boli niekde "rozlietané" v skladových uličkách.
Kamery boli súčasťou každého jedného regálu a dokonca aj samotného baliaceho procesu. Viete, ako to býva, mnohí sa sťažujú, že im príde poškodený balíček a práve vďaka kamerám sa všetko dá pekne vyriešiť. Screenshot je skvelá vec. 
PreŠkoly, ako kníhkupectvo, sa nebudú rozširovať do iných miest, toto bude ich jediné a jedinečné miesto. A ak ste ešte nevedeli, PreŠkoly sú jedným z top kníhkupectiev na Slovensku.
 
Prichystané bolo aj občerstvenie vo forme chutných chlebíčkov z Chlebíčkovo, ktoré boli naozaj neodolateľné. 
 
Ak budete mať cestu, určite sa zastavte, ľutovať to nebudete, stretnete príjemných ľudí a rozhodne neodídete naprázdno. 
 
Pozývam vás v mene kníhkupectva.
Navštívte Preskoly.sk kamennú predajňu v Bratislave, alebo si zbehnite niečo pozrieť na web preskoly.sk 😊
 
Vaša Miška 💗
 

 
 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *